در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | Elham Babaee درباره نمایش بک تو بلک: من از تئاتر خوشم اومد خصوصا از فن بیان ایشون . محتوای داستان خیلی خوب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:15:12
من از تئاتر خوشم اومد خصوصا از فن بیان ایشون . محتوای داستان خیلی خوب بود و به نظرم کار سختی بود که به خوبی اجرا شد . ولی متاسفم برای کسانی که اهل تئاتر نیستن و فرهنگ تماشاگر بودن را بلد نیستند و فقط با آمدنشون به سالن های تئاتر فضای تئاتر را آلوده بی فرهنگی میکنن . کسانی که مدام موبایلشون را خاموش و روشن میکنن . نه در این اجرا، بلکه در بسیاری ازتئاتر های دیگه هم این اتفاق میفته و هیچکس هم جلوی این بی فرهنگی را نمیگیره . موبایل هاشون را خاموش نمیکنن در حین اجرا با موبایل حرف میزنن . خیلی عذر خواهی میکنم ولی حتا شاهد این مساله نیز هستیم که برخی برای کارهای دیگه به تئاتر میان مدام در حال شوخی های ناهنجار و پچ پچ هستند و مزاحمت ایجاد میکنن . واقعا تماشای تئاتر فرهنگ خاص خودش را میخواد جایی خونده بودم ( البته اگر اشتباه نکنم ) که آربی آوانسیان از مخاطبین تئاتر هاش امتحان ورودی می گرفت و آنها را می سنجید ، شاید این کار از نظر برخی جالب نباشه ولی با این پسرفت فرهنگی که ما با آن مواجه هستیم به نظرم اتفاقا کار بسیار خوبی هست شاید این کار باعث بشه کسانی که بلد نیستند در سالن تئاتر چه رفتاری از خودشون نشون بدهند . یا حداقل متوجه بشوند که صرفا با رفتن به سالن تئاتر ، آدم با فرهنگی نمیشن . وقتی در یک فضای عمومی قرار می گیریم باید به دیگران احترام بگذاریم این از موارد اخلاق هست که روز برزو کمرنگ تر میشه و هیچ کاری هم براش صورت نمیگیره . در هنگام خرید بلیط " از ورود بچه های زیر 14 سال خودداری میشود " مطرح میشه ولی اجرا نمیشه . بچه زیر 14 سال چیزی از چنین تئاتری درک نمیکنه خوب معلومه مدام یا حرف میزنه یا موبایلش را روشن میکنه که بازی کنه و صدای بازی موبایلش واقعا آزار دهنده بود و هر وقت هم که خاموشی میشد می گفت چرا برق ها رفت . اینجا البته مقصر مسئولینی هستند که اجازه ورود به این کودک داده بودند وگرنه به رفتار این بچه که نمیشه ایراد گرفت بچه است و تحمل چنین فضاهایی را نداره .
مرسی واقعن . من دیشب به خودم قول دادم ، وقتی اجرای خودم و بردم روی صحنه ، موبایل مخاطبین و ازشون و بگیرم دم در . خیلی دیشب عصبی شدم . اصلن درست نیست با نور فلش گوشی از اجرا عکس بگیری ولی این اتفاق افتاد ‌. دو مرتبه موبایل دو به اصطلاح عزیز زنگ خورد وسط اجرا . متاسفم بابت شعور نداشته ۹۹/۹ درصد افرادی که صرفن میان اجرا ببینن که بگن مام نمایش فلانی و رفتیم
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید