در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | رادمهر عباسی درباره نمایش مردگان بی کفن و دفن: عذاب وجدان، تا حالا انقدر ناراحت از دیدن یک نمایش بیرون نیومده بودم
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:12:44
عذاب وجدان،

تا حالا انقدر ناراحت از دیدن یک نمایش بیرون نیومده بودم،

منظور متو اشتباه متوجه نشید، از بازی ها و کارگردانی گرفته تا نور و دکور همه چیز عالی بود، مشکل اینجاست که ما انسان ها یکسری موضوعات رو دوست نداریم بشنویم، مثل اینکه چقدر کشته شدن یکسری انسان دیگه بعد یه مدت بی ارزش میشه... یا اینکه هرچقدر هم به اصول و عقایدمون پایبند باشیم و به اخلاقیات توجه کنیم، باز هم مادیات میتونه هر انسان قوی رو از اصولش پایین بکشه. این نمایش محشر بود و واقعا احساسات رو به خوبی به تماشاگر منتقل میکرد.
بانو ملک مطیعی، چقدر هنرمندانه این اثر رو کارگردانی کرده بودین، و چه بازی های درخشانی در این نمایش از تیمتون دیدم. بازی بازیگرای نقش های هانری و سوربیه چشم نواز بودن. هرچند یکدست نبودن بعضی بازیگرها گاهی توی ذوق میزد، اکثر بازی ها باورپذیر بود. انتقال احساسات اینگونه نقش ها بسیار مشکل هست که این کار به خوبی انجام شده بود.
نورپردازی و طراحی صحنه هم بسیار جذاب بود و واضح بود که کار شده بود.
معمولا نقدی به سیگار کشیدن روی صحنه هم وارد ... دیدن ادامه ›› میکنم که خداروشکر هم به جا استفاده شده بود و هم تهویه مناسب سالن باعث شد بوی سیگار آزاردهنده نبود. دوستان تماشاگر هم اگر لطف کنن گوشیشون رو در طول اجرا روشن نکنن خیلی عالی میشه.
بیشتر از این وقتتون رو نمیگیرم، دوستان به تمام نکات اشاره کردن. در انتها باید به این تیم هنرمند خسته نباشید بگم، امیدوارم کار های بیشتری از شما در آینده ببینم. خیلی سپاسگزارم از تمام زحماتتون.