در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | ریحانه گودینی درباره دوره آموزشی آتلیه آموزش خلق | نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری: دوست خواهرم یه پست براش فرستاد. خواهرم اون پست رو به من نشون داد. درمو
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:11:23
دوست خواهرم یه پست براش فرستاد. خواهرم اون پست رو به من نشون داد. درمورد آموزش بازیگری بود. از صفر آموزش میدادن و نیاز به رزومه یا کار خاصی نبود. دو دل بودم که شرکت کنم یا نه. نیم ساعته تصمیم گرفتم و ثبت نام کردم که زودترین تصمیم زندگیم بوده تا به الان و بعد از اون زندگیم کاملا عوض شد. کسی بهم آموزش میداد که روز به روز بیشتر به دانش و انسانیتش ایمان میاوردم و مسیری رو داشتم میرفتم که چندسال قبلش فقط تو رویاهام میدیدم. تمامی آموزش ها از پایه و اصولی بود. ما ذره ذره رشد کردیم و یاد گرفتیم و هر روز بهتر از روز قبل میشدیم. محیط و فضا کاملا امن و راحت بود. توی مسیر رشدمون به هزارتا مشکل خوردیم. وقتی که برای یه اجرا کلی تمرین کرده بودیم به خاطر کرونا اجرا کنسل شد. اما چند ماه بعدش دوباره دور هم جمع شدیم و برای کار جدیدی تمرین رو شروع کردیم و اون اجرا هم باز کنسل شد و چند ماه به تعویق افتاد اما بالاخره آبان ماه سال 99 ما روی صحنه رفتیم و این راه رو ادامه دادیم تا به الان. اعتماد و صبوری آقای ابراهیمی به ما که کاملا بی تجربه بودیم واقعا با ارزش بود. اگر شما هم بی تجربه هستید تو این کارگاه میتونید اصولی و درست از پایه یاد بگیرید و پیشرفت کنید.
سپهر این را خواند
عسل (ژابیز) شهبازی، محمد (کوروش) علیزاده و Shiva Anvari این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید