در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | آرش ابدالی درباره انیمیشن پسر دلفینی: چرا اطلاع رسانی نشده بود که انقدر ترسناک هست؟ من که پدر بچه هستم وحشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:01:21
چرا اطلاع رسانی نشده بود که انقدر ترسناک هست؟ من که پدر بچه هستم وحشت کردم چه برسه به بچه های خردسال. واقعا متاسفم که چنین انیمیشنهای پر از خشونت و توهمات ذهنی تراوش شده برخی نویسندگان رو به هر قیمتی به خورد بچه های مردم میدهند. کاری کردند که از این به بعد جرات نکنیم بچه ها رو سینما ببریم
امیر مسعود، bahar و سپهر این را خواندند
zahra siami، ظفر و سید سعید محمدی این را دوست دارند
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
تعریف ترسناک از دید بچه ها رو باید دید. یک هشت پا غول پیکر که قسمتی از دریا رو تسخیر کرده و بقیه رو به دام میندازه... یا سقوط یک هواپیما و مادری که سالها به کما رفته.... اون صیادان مروارید که شبیه افراد نامتعارف تو خیابون بودن.... جنگ با گروه پلید و ... خیلی صحنه های خشن دیگه بسیار نامناسب برای روحیه لطیف کودکان بود. واقعا هدف سازندگان انیمیشن رو درک نمیکنم.
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
واقعا متاسفم برای فرزند شما که با این طرز فکر پدرش چه اینده مخوفی درانتظار این طفل معصوم میباشد. من بعنوان یک مادر این انیمشین را مورد تایید ندیدم. امیدوارم در انیمشین های اتی شاهد اینگونه فجایا نباشیم.
۲۶ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید