این حجم خالیِ پر از فکر عجیبترین جای دنیاست، سفید، خالی، پر از بود و نبود، اگر درِ یکی از اتاقها رو اشتباه باز کنی تا نقطه پایان گم میشی، فلریان زلر دقیقترین و درستترین تفسیر از این گمشدگی رو در نمایشنامه پدر بیان کرده.
اجراهای زیادی و از جمله فیلم پدر شاید باعث بشه درمورد تماشای این نمایش مردد بشید، اما ریتم نمایش تندتر از تمام اجراها و حتی فیلم ساخته شده از اثر بود و گذر زمان چندان حس نمیشد، از دکور، کدهای رنگیِ درست، نور، تصاویر پروجکشن که بگذریم، آقای کیانیان شما امشب صاحب صحنه بودید، همه چیز همگون و همراه بازی شما بود و باعث لذتِ مکرر در کنارِ لیلی رشیدی که بس به جا بود.