در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | فرزاد حسنی درباره نمایش مانش: روز یکشنبه قبل به تماشای نمایش رفتیم. بعد از یک ساعت تاخیر و معطلی و و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:05:04
روز یکشنبه قبل به تماشای نمایش رفتیم. بعد از یک ساعت تاخیر و معطلی و وعده مکرر مدیریت سالن اجرا کنسل شد. نهایتا بالاجبار به جایش روز جمعه رفتیم در کمال شگفتی باز هم کار با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد خوشبختانه کارگردان قبل تاخیر آمد و‌دلیل منطقی تاخیر را بدینگونه شرح داد: «چون اجرای قبلی ما(تیاتر عاشقانه ها) اجرای آخرش بود و بازیگران و مردم عکس گرفتند کار دیر تمام شد !!! به همین دلیل اجرای ما با تاخیر مواجه شد!!!»
تماشاگران ابتدا با شنیدن این دلیل کاملا قانع شدند و بعضا سر بر گریبان خرد فرو بردند.

القصه ظاهرا و بنا به تجربه اینجانب و‌دیگران بسیار احترام به مخاطب و وقت او در پردیس تیاتر شهرزاد کوچکترین اهمیتی ندارد.
امروز پیامکی از تیوال فروشنده بلیط دریافت کردم‌که بابت تاخیر عذرخواهی می کرد که البته این را به حساب سالن شهرزاد نمی گذارم.

راستی یادم رفت بگم که آخر کار هم کارگردان سالار عقیلی رو میاره تو صحنه تا یه صدا تماشاگرایی رو که آخر وقت از این همه تاخیر و زیر صدای بارون ... دیدن ادامه ›› و قطراتی که از سقف سالن عبور می کرد و به تن و‌جان تماشاگر می چسبید، مهمون کنه(!!!!)این چیزهای تماشایی رو فقط و فقط تو ایران میشه دید.
سالار عقیلی هم کم نذاشت و از تماشاگرا خواست باهاش همراهی کنند به تماشاگران هم گفتند خارج نشید تا چهچهه آقای عقیلی تموم نشده.حالا اینکه به همین خاطر یه عده به بارون و سیل دیشب خوردن و تو خیابون گیر کردن اصلا اهمیتی نداره که(!!)
اینجاست که اون نقل قول مظفرلدین شاه دوباره تو ذهن تداعی میشه که همه چیزمان به همه چیزمان می آید.
از اینها گذشته متن کار به شدت ضعیف بود، مشکل تنوع زبانی و لهجه را با لهجه تهرانی حل کرده بودند(حتی دختر افغان هزاره نمایش هم تهرانی حرف می زد) اما نور پردازی و استفاده از نور جالب توجه بود و تلاش سام‌درخشانی در اجرا هر چند خیلی جاها اگزجره بود، با توجه به سابقه قبلی کاری او، قابل توجه بود.
روی هم‌رفته از ۵ به سختی بتوان به این کار نمره ۳ داد.
پ.ن:عکس ها وضعیت سالن و استقرار تماشاگران خسته و معطل بعد از ۴۵ دقیقه معطلی است.
ای بابا!! چه تجربه بدی داشتین من حتی با خوندنش اعصابم خورد شد چه برسه به شما
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
H.M.kiani2
تهران شب از تو دور است... شهرزاد و تئاترهایش یادآور غرور است!
کیانیه قهرمان
امشبو اینجا بمان
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
سعید قدرتی
کیانیه قهرمان امشبو اینجا بمان
احسنت بر شما
همان طور که در قول ثانی نیز گفته بودم، تا شهرزاد و خرابکاری هاش هست و برای جلوگیری از موج سواری (( ژستیون))، هیچ جا نمی روم و متاسفانه هستم، نه تنها امشب بلکه تا هر زمان که لازم باشه...

گویا شهرزاد عذرخواهی ... دیدن ادامه ›› کرده!
" عذرخواهی شهرزاد، اگر نگویم تعطیلی، بلکه تغییر رویه شهرزاد است."
و پرت و پلاهای دیدار و مذاکره صرفاً فرار رو به جلو هست!
و همان طور که پیش تر عرض کردم، صرفاً به مناسبت ایام محّرم در تدارک اشک و ناله و روضه خوانی و مدیحه سرایی در فراق شهرزاد است!
و اما
تماشاگران تئاتر نعوذبالله خدا نیستند که بگویند:
" صد بار اگر گند زدی، باز آی! "

خب به نظرم از شوخی های دوستانه معمول خودمانی بگذریم و اجازه بدهیم این دیوار نوشته نیز سندی دیگر در تایید خواسته های بر حق تماشاگران تئاتر باقی بماند.
والسلام!
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید