در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | حمید زمانی درباره نمایش دیپلمات: سلام و خسته نباشید خدمت تمام عوامل نمایش بازی زیبا و جذابی بود و بعد
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:10:10
سلام و خسته نباشید خدمت تمام عوامل نمایش
بازی زیبا و جذابی بود و بعد از اجرا این حس را داشتم که انتخاب درستی داشتم برای دیدن این نمایش. بازیگران همگی عالی بودن مخصوصا بانوان محترم و بازیگر نقش فریدون فقط در اجرای امشب یعنی ۱۴ دی ماه بازیگر نقش کوروش چند بار تپق زد که شاید بعلت خستگی بود.
کلا اجرای خوب و متفاوتی بود
با آرزوی موفقیت و اجراهای جدید شما
امیرمسعود فدائی و سید حسام حجازیان این را خواندند
محمد رفیعی این را دوست دارد
خریدار
محمد رفیعی (mohammadrafiee)
سلام جناب زمانی عزیز ممنون بابت تماشای ما و درج نظرتون . خوشحالیم که نمایش ما رو دوست داشتید.در مورد تپق بنده هم ما رو ببخشید اساسا بزرگترین اشتباه یک کارگردان بازی در کار خودش هست که بنده در این دو نمایش اخیر مجبور شدم که این اشتباه رو مرتکب بشم چون واقعا بازیگر مناسبی برای این دو نقش نداشتم.و خب یک کارگردان مدام داره به بازی بازیگران دیگه، اجرای درست میزان سن ها، نور، صدا، صدای بیب بیب دوربین عکاسی که کلی بهش توصیه کردیم صدایی نداشته باشه و .... وای که چقدر یک کارگردان بدبخته وقتی بازیگر هم باشه.... و دیگه نمیتونه تمرکز لازم رو داشته باشه.
باز هم ممنون از شما?❤️
۱۵ دی ۱۴۰۰
به قول معروف تپق مال بازیگر تئاتره
و نشونی از زنده بودن جریان تئاتره
۱۷ دی ۱۴۰۰
Naghmeh Milani
به قول معروف تپق مال بازیگر تئاتره و نشونی از زنده بودن جریان تئاتره
تپق مال بازیگر تاتره. ولی به شرطی که بتونه درست جمعش کنه و همچنان گرمای بازیش رو حفظ کنه... نه اینکه اعصابش به هم بریزه. اوقاتش تلخ بشه و از تب و تاب لحظه روی صحنه خارج بشه.... واااااای از بازیگر پر مدعا
۱۸ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید