در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | نازنین درباره نمایش غلامرضا لبخندی: امشب دیدمش. شب اول نمایش بود و چقدر خوشحالم که دیدمش. تماشای این نمای
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:13:07
امشب دیدمش.
شب اول نمایش بود و چقدر خوشحالم که دیدمش. تماشای این نمایش برای من یه اتفاق جالب بود. دقیقا قبل از تعطیلات نوروز بود که یه روز بدون دلیل خاصی شروع کردم به گوگل کردن اسم چند نفر از قاتلان سریالی ایران مثل امید برک و همین غلامرضا خوشرو و دقیقا به فاصله یک هفته متوجه میشم که قراره یه نمایش درباره یکی از جنجالیترین پرونده های کیفری دو دهه اخیر اجرا بشه. چی از این بهتر؟
سال 76 سالی که اسم خفاش شب همه جا رو پر کرده بود هشت ساله بودم و اتفاقا اون زمان ساکن غرب تهران بودیم. با این که بچه بودم یادم میاد که مادرم توی اون مدت اجازه نمیداد خواهر بزرگترم تنها از خونه بیرون بره. امشب اون خاطرات و اون حس ترس برای من زنده شد.
در طول اجرا چند بار بغض کردم و تلاش کردم جلوی اشکامو بگیرم ولی در نهایت نشد و بدون اغراق همراه توران و الهه و .....گریه کردم.
ببخشید که زیاد حرف زدم فقط میتونم بگم ممنون از آقای کارگردان و بازیگران بینظیر این نمایش. دونه دونه اسم نمیبرم چون همگی عالی بودن.