ترکیب بدنهای واقعی و سایهی بدنها. تصویر بدن واقعی بر پسزمینهی انعکاس بدن. ترکیب تصویر لحضهی اکنون با تصویر ضبط شده. انعکاس تهمت ناروا/جسارت عشق بر پهنهی سرنوشت امروز و فردای سوژهی قربانی شده.
احضار متهم و شاهد دیروز، روح قربانی و وجدان شاهد امروز در میانهی تماشاگران و صحنه. پیچش خط زمان در میان رفت و آمد لحظهها
حضور قدرت درونی شده بر روابط انسانها. اعمال قدرت گفتمان غالب. اعمال خشونت با سلسله مراتب بدنها. و دیدن صحنه از چشم قربانی در پای قربانگاه. بر لبهی صحنه.
دیوار مابین صحنه و صندلی فروریخته و پردهی سینما و تئاتر هم.
و جهنم واقعی.
.
جان فورد میگوید:« جهنم واقعی جاییست که هر کس برای خود دلیلی داشته باشد!»
.
تئاتر در خور تحسین شنیدن با جلوههای ویژهی عالی. روزهای آخر اجراست. از دست ندهید.