در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علیرضا سعیدی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:04:36
 

خبرنگار، کارشناس روابط عمومی، مشاور رسانه ای، مجری، بازیگر
تحصیلات: کاردانی خبرنگاری – کارشنایی مدیریت امور فرهنگی

- خبرنگار ورزشی خبرگزاری کار ایران ( ایلنا)
- خبرنگار بخش میراث فرهنگی خبرگزاری کار ایران ( ایلنا)
- خبرنگار سرویس کارگری خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
- خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر در حوزه تئاتر خبرگزاری کار ایران ( ایلنا)
- خبرنگار حوزه بورس روزنامه اقتصادی آسیا
- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری کار ایران ( ایلنا )
- دبیر شیفت شب خبرگزاری کار ایران ( ایلنا )
- خبرنگار حوزه موسیقی سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری شهر
- خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر
- خبرنگار موسیقی گروه هنر خبرگزاری مهر
- دبیر تحریریه نشریه روزانه جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی
- خبرنگار نشریه روزانه ششمین جشنواره تئاتر رضوی
- خبرنگار سایت ایران تئاتر
- دبیر تحریریه کاتالوگ جشنواره فیلم یاس
- گزارشگر برنامه رادیویی هفت اقلیم شبکه رادیویی فرهنگ
- کارشناس مجری برنامه رادیویی چراغ شبکه رادیویی تهران
- کارشناس مجری برنامه رادیویی «دیالوگ» شبکه رادیویی نمایش
- گزارشگر برنامه تلویزیونی «کلید» شبکه اول سیما
- خبرنگار نشریه روزانه چندین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر
- دبیر تحریریه کاتالوگ چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی
- مدیر اجرایی کاتالوک بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان
- خبرنگار و مدیر تحریریه پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری
- خبرنگار حوزه موسیقی سرویس هنر خبرگزاری مهر
- خبرنگار نشریه روزانه اجلاس پلیس کشورهای اسلامی اصفهان
- کارشناس مجری برنامه رادیویی «تئاتر شهر» شبکه رادیویی نمایش
- کارشناس مجری برنامه رادیویی «صباهنگ » شبکه رادیویی صبا
- کارشناس مجری برنامه باهمستان شبکه جهانی جام جم
* پیشینیه ستادی
- کارشناس رسانه ای و امور اجرایی روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر
- مدیر روابط عمومی اداره برنامه های تئاتر
- مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر
- عضو ستاد برگزاری چندین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر
-عضو ستاد برگزاری چندین دوره جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک
- مدیر ستاد خبری پنجمین جشنواره تئاتر رضوی
- مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران
- عضو ستاد خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران
- عضو روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
- مدیر روابط عمومی همایش تئاتر و دین
- عضو ستاد برگزاری چندین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی
- مدیر ستاد خبری هفته گرامیداشت معماری و روز جهانی معمار
- عضو ستاد اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت
- مشاور رسانه ای چند موسسه فرهنگی تولیدی آثار موسیقایی از جمله ترانه شرقی ، آوای فروهر ، اکسیر نوین ، راد نو اندیش، نغمه حصار
- مدیر ستاد خبری سومین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار
- مدیر ستاد خبری سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم )
- مدیر ستاد خبری چهارمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار
- مدیر روابط عمومی چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم )
- مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم )
- مدیر روابط عمومی مجموعه کنسرت های « چند شب »
- مدیر روابط عمومی ارکستر مجلسی ایران
- مدیر روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران
- مدیر رسانه ای پروژه موسیقایی «سال نوا» به مدیریت علی جعفری پویان
- مشاور رسانه ای چندین پروژه در حال تولید حوزه موسیقی در رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی
- مشاور رسانه ای خوانندگان و هنرمندان مطرح موسیقی و تئاتر از جمله اکبر زنجانپور – گلاب آدینه – محمد رحمانیان - مجید اخشابی – فرهاد قائمیان - محمد معتمدی - مجید رضوی – حامد برادران – حامد همایون – محسن توسلی – میلاد هارونی – امیر حسین سمیعی – مهیار علیزاده - علی جعفری پویان – بردیا صدرنوری – فقیهه سلطانی – پویا سرایی – مسعود رایگان – رویا تیموریان – مهتاب نصیرپور – کامران تفتی – علیرضا افتخاری و ....
مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای چندین پروژه نمایشی از جمله « رویای یک عکس – مسعود رایگان»، « قاتل بی رحم هسه کارلسون – مسعود رایگان»، « دایی وانیا – اکبر زنجانپور»، « دن کامیلو – کوروش نریمانی»، « بانوی آب و آیینه – حسین پارسایی»، « عجایب المخلوقات و مکبث – رضا ثروتی»، « تهران، طهران - سیامک صفری» ، «اودیپوس – رضا اصلانی» ، «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی مهیار علیزاده و ...
عناوین و مقام ها
- خبرنگار برگزیده تئاتر در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی
- خبرنگار برگزیده تئاتر در جشنواره تئاتر شهر
- خبرنگار برگزیده حوزه موسیقی در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر
- خبرنگار برگزیده حوزه موسیقی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر
- رتبه دوم گزارش موسیقی در جشنواره رسانه ها و وبلاگ های موسیقی
- رتبه اول بخش گفتگو در جشنواره رسانه ها و وبلاگ های موسیقی
- خبرنگار برگزیده حوزه موسیقی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر
- خبرنگار برگزیده حوزه موسیقی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

 ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۹
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دکترمحمدرضاسرگلزایی - روانپزشک

"زیگموند فروید" پزشک اتریشی از سال ۱۸۸۵ که وارد حوزه شناخت ذهن پیچیده انسان شد تا هنگام درگذشتش در سال ۱۹۳۹ به مدت حدود نیم قرن مشغول نظریه پردازی در باب سلامت و بیماری روان بود و در این مدت بیش از بیست کتاب و ده‌ها مقاله منتشر ساخت.
نبوغ، مطالعات وسیع و پشتکار بی نظیر فروید باعث شد که "نظریه ناخودآگاه" که پیش از فروید هم در فلسفه‌ی قرن نوزدهم مطرح شده بود به نام فروید گره بخورد. "نظریه ناخودآگاه" حاکی از این است که اراده و آگاهی انسان سهم کوچکی در تصمیمات و انتخاب‌های او دارد و "جبر ناخوآگاه" بر جریان افکار و احساسات ما سایه افکنده است و ما همچون عروسک خیمه‌شب‌بازی توسط فرایندهای غریزی، بَدوی و تربیتی "رانده می شویم".
گرچه نظریه‌پردازی فروید دچار اشکالات روشی (متودولوژیک) فراوانی بود و نظریه‌پردازان بعدی روانکاوی همچون آلفرد آدلر، کارل گوستاو یونگ، اریک فروم، کارن هورنای و فریتز پرلز نقدهای جدی و عمیقی بر نظرات فروید وارد کردند ولی همچنان فروید به عنوان پیش کسوت روانکاوی الهام بخش روندگان این طریقت باقی ماند.
زندگی شخصی فروید جدا از نظریه‌پردازی‌هایش نبود. به تعبیری می‌توان گفت که نظریه‌های فروید در زندگی شخصی او جاری بودند و او خود اثبات این ... دیدن ادامه ›› نظریه‌اش بود که هوش و آگاهی نمی توانند ما را از زیر یوغ  "روان نژندی ها" رها کنند.
موضوع نمایشنامه‌ی "زیگموند" جناب مهرداد کورش‌نیا همین است که فروید، خود چگونه اسیر کشمکش‌های ناتوان‌کننده‌ی درونی است و چگونه کسی که تلاش می‌کرد رمزگشای جهان ناخودآگاه باشد در هزارتوی ناخودآگاه خودش گم شده است. این داستان فروید نیست، داستان تراژدی انسانی است، داستان تک تک ماست.

دکترمحمدرضاسرگلزایی - روانپزشک
دکتر محمد عراقی - روانپزشک

آه فروید! ، باز هم فروید ! چرا فروید !
در ادبیات نمایشی ایران از مشروطه به این سو موارد پرداختن به فروید یا عدمی بوده است یا انگشت شمار.نه اینکه از آن بی خبر باشیم اما ترجیح بر سکوت و عبور بوده است.
در نمایشنامه "زیگموند فروید"، به کوشش آقای مهرداد کوروش ،شاهد تلاقی هنر نمایش و تاریخ روانکاوی هستیم.
در این نمایش فارغ از محتوا ،شکل در خدمت فروید بوده است ،آن هم به شیوه ای کاملا فرویدی ... دیدن ادامه ›› :
تداعی آزاد.
فروید در این نمایشنامه بیشتر می شنود و کمتر سخن می گوید. آماج خطاب هاست که هر یک به دلیلی مطرح می شود اما شاید پشت همه آنها یک خشم است . خشم به بی عدالتی در آفرینش ، خشم به تلاش بسیار ، خشم بس بسیارشماران در برابر کسی که با مرگ از جهان می رود و در فرهنگ زندگی می کند. خشم به" پروفسور" فروید.
اگر چه در این نمایش فروید بیشتر می شنود اما این آغازی خجسته است تا شاید در وقتی دیگر فروید سخن گوید.

نمایش زیگموند اثری مطمئن برای انتخاب و تماشای یک تئاتر است . یک «تئاتر» به معنای واقعی کلمه که تلاش می کند با تبلیغاتی فراتر از آنچه امروز در فرآیند تولید تئاتر مورد توجه است حرکت کند .
« زیگوند» تئاتری است آماده برای ایجاد تعامل با تماشاگری که یا از کار خوشش آمده یا نظر دیگری درباره آن دارد. این مولفه یعنی اینکه کار توانسته برای مسیری که توسط طراح و کارگردانش ترسیم کند موفق عمل کند با تمام تحلیل ها ، نقدها و نظرهای کارشناسی و بدون غرض و صد البته قابل احترام. این را نه به عنوان مدیر روابط عمومی پروژه که به عنوان یک تماشاگر همیشگی تئاتر عرض می کنم. کما اینکه در فصل اول اجرای این نمایش که مسئولیتی نداشتم چنین باوری داشتم.
این تئاتر همان تئاتری است که من و هم نسلانم در دهه هفتاد و هشتاد جستجویش می کردیم.(این یک نظر شخصی است) ؛ به هر ترتیب سلیقه امری فردی است و به شدت قابل احترام.
من بر این باورم «زیگموند» حداقل در این چند ماهه یکی از بهترین های تئاتر ما در کارزار درآمدزایی صرف است که تماشاگرش با تمرکز ، تعمق می تواند تماشاگر یک «تئاتر» باشد. روی مفهوم تئاتر و رسالتش تاکید می کنم. خیلی
اصلا چون چنین قابلیت هایی را داراست باید مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد. این یعنی همان رسالت ... دیدن ادامه ›› تئاتر است.
من بدون هیچ جانبداری احساسی می گویم که حتما به دوستان و واطرافیانم که تئاتر متفکر و دغدغه مند را دوست دارند، تماشای «زیگموند» را توصیه می کنم.
تئاتری معتبر، متشخص و دارای احترام و صد البته دارای دغدغه و تفکر که از نظر من آمده حرف های مهمی بزند. خیلی مهم
بسیار علاقه مندم در مورد این نمایش تعامل داشته باشیم تا میزان پایبندی زیگموند به جمله‌ی "« زیگوند» تئاتری است آماده برای ایجاد تعامل با تماشاگری که یا از کار خوشش آمده یا نظر دیگری درباره آن دارد." را بسنجیم و به خصوص به بخش "نظر دیگری داشتن" برسیم.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش زیگموند اثری مطمئن برای انتخاب و تماشای یک تئاتر است . یک «تئاتر» به معنای واقعی کلمه که تلاش می کند با تبلیغاتی فراتر از آنچه امروز در فرآیند تولید تئاتر مورد توجه است حرکت کند .
« زیگوند» تئاتری است آماده برای ایجاد تعامل با تماشاگری که یا از کار خوشش آمده یا نظر دیگری درباره آن دارد. این مولفه یعنی اینکه کار توانسته برای مسیری که توسط طراح و کارگردانش ترسیم کند موفق عمل کند. این را نه به عنوان مدیر روابط عمومی پروژه که به عنوان یک تماشاگر همیشگی تئاتر عرض می کنم. کما اینکه در فصل اول اجرای این نمایش که مسئولیتی نداشتم چنین باوری داشتم.
این تئاتر همان تئاتری است که من و هم نسلانم در دهه هفتاد و هشتاد جستجویش می کردیم.(این یک نظر شخصی است) ؛ به هر ترتیب سلیقه امری فردی است و به شدت قابل احترام.
من بر این باورم «زیگموند» حداقل در این چند ماهه یکی از بهترین های تئاتر ما در کارزار درآمدزایی صرف است که تماشاگرش با تمرکز ، تعمق می تواند تماشاگر یک «تئاتر» باشد. روی مفهوم تئاتر و رسالتش تاکید می کنم. خیلی
اصلا چون چنین قابلیت هایی را داراست باید مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد. این یعنی همان رسالت ... دیدن ادامه ›› تئاتر است.
من بدون هیچ جانبداری احساسی می گویم که حتما به دوستان و واطرافیانم که تئاتر متفکر و دغدغه مند را دوست دارند، تماشای «زیگموند» را توصیه می کنم.
تئاتری معتبر، متشخص و دارای احترام و صد البته دارای دغدغه و تفکر که از نظر من آمده حرف های مهمی بزند. خیلی مهم
 

زمینه‌های فعالیت

گردشگری
تئاتر
موسیقی
هنرهای تجسمی
سینما
شعر و ادبیات

تماس‌ها

09362527870