در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال محمود سلیمانی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 20:36:21
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دست مریزاد
بعد از دو نمایش ضعیفی که اخیرا با اون قیمتهای کذایی بلیتشون دیدم، با پایینترین سطح از انتظار به این تئاتر رفتم که هم من و هم همسرم کاملا سورپرایز شدیم.
تئاتر در خون عوامل این نمایش بود. هیچ چیز مصنوعی ندیدم و ساعتی از ته دل خندیدیم.
ذاتا آدمی هستم که ایرادات زود به چشمم میاد ولی این نمایش سرشار از حرفه‌ای‌گری بود باعث شد ایمان بیارم که «از دل برآمد و بر دل نشست»
بلیت برای یه نمایش خریده بودیم اما چندین نمایش دیدیم، یکی از یکی زیباتر. به قدری دیالوگهای زیبا در این نمایش زیاد بودن که متاسفانه بعضیا رو از خاطر بردم. تصمیم داریم یه بار دیگه البته به اتفاق دوستان به این نمایش بریم.
زنده باد
در مجموع با توجه به تخفیفی که داشت، تئاتر خوبی بود. افکت‌های صوتی خوب و بجا بود. نورپردازی خوبی داشت. بازیگران توانمند و خوبی داشت. بخصوص نقش‌های الاغها خیلی خوب بودن. شخصا هز اینکه بازیگران تماسهای چشمی و نزدیکی با تماشاچیانِ حاضر در سالن میگرفتن خیلی خوشم اومد. اما ایارداتی هم داشت که باید گفته بشه. متاسفانه این تئاتر هم نتونست از قانون لنگیدن داستان وقتی که کارگردان و نویسنده یک نفر هستن فرار کنه. داستان ضعفهای زیادی داشت که اگر توانایی هنرپیشه‌ها نبود، نمیشد تا انتها اونو دنبال کرد. مثلا اگر موش و سگ و حتی شیر از داستان حذف میشدن، باز هم به کل داستان خللی وارد نمی‌شد. ایراداتی از این دست زیاد بود که گفتنش در اینجا چندان جالب نیست. یکی از عوامل که در میان تماشاچیان نشسته بود و مرتب دست میزد تا بقیه سالن رو با خودش همراه کنه هم کمی غیر حرفه‌ای بود. تماشاچی میفهمه و باید به شعورش احترام گذاشت.
با تشکر از دست‌اندرکاران تئاتر دردنوشان. با توجه به کارهای خوبی که از آقای عمار تفتی دیده بودم، به نظرم این کار کمی ضعیف بود. منولوگها چنگی به دل نمیزد اما اجرای آقای تفتی مثل همیشه عالی بود. نقطه عطف این تئاتر رو فقط میشه گروه موسیقی اون دونست. از متون دم دستی استفاده شده بود. داستان به گره‌های بهتری احتیاج داشت. بر خلاف دیگر تئاترهای خوب و قوی که از آقای تفتی دیدم، دلیل پر نشدن سالن میتونه این مواردی که گفتم و موارد دیگه‌ای که در اینجا قابل ذکر نیست باشه.