در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال lili salari | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:41:00
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
lili salari (lilisalari)
درباره نمایش آگهی i
درود وخسته نباشی به تمام عوامل
من شب اول این نمایش و دیدم تشکر ویژه از کارگردان که با عملکرد دقیق وصحیحشان تأثیر زیادی در درک فضای نمایش داشت و به خوبی از پس تیغ تیز سانسور برآمده بودند.
ـ شروعی خوب و پایانی عالی
- ریتم مناسب که گذر زمان حس نشد
-نمادگرایی به طور مثال استفاده از وسایل کهنه که نشان دهنده روابط فرسوده ست
- انتخاب لباس برای نقش النا به خوبی تاثیر شهر نشینی در گذر زمان مشهود بود
-استفاده صحیح از نور برای ساخت ... دیدن ادامه ›› وتفکیک فضا
- نوار های سفید در دکور که تداعی از زندانی خودساخته برای ترزا بود
- موسیقی ها زیبا و تاثیر عمیقی داشت
اثری با بازی های عالی دقیق و به اندازه قطعا بازی بازیگران یکی از اصلی ترین نقاط قوت این نمایش می باشد.
هرسه بازیگر عزیز این نمایش خوب بودند :
- سادگی وصمیمی بودن النا ( خانم مهرناز علی‌نژاد)
- آشفتگی وبی قیدی لورنتسو( آقای فرهاد اعتمادی)
حقیقتا خانم الهام رضایی مرابیشتر تحت تاثیر قرار دادند شخصیت پردازی که کرده بودند حرکات و زبان بدنشان نگاه وحرکت چشمانشان خوشحالی شان از برگشت لورنتسو ، سوءظن وکشف حقیقت در ارامش، غم عمیق وسنگینی که اورا تا مرز جنون برد ودر نهایت نقطه اوج نمایش حرکات موزونش همراه با بوئیدن اورکت لورنتسو......
واقعا عالی بود
حتما دیدن این نمایش زیبا رو به همه هنر دوستان توصیه میکنم امیدوارم مثل من از دیدنش لذت ببرید.
همیشه در اوج بدرخشید.

مهدی ارجمند و سپهر این را خواندند
مونا شکری و امیر مانی شاهرخی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
طنزی تلخ وملموس
کارگردانی عالی
صحنه ای مینمال وکافی
بازی های دلنشین وروان
نمایشی که حرفی برای گفتن داشت و متاسفانه بسیار آشنا.
نقش ها به قدری عالی وبا ظرافت اجرا میشد که گویی سالها با کاراکترهای نمایش مأنوس هستی وبا هر حرکتی منظور نظرشان را میفهمی( شاید ما هم به
اشکال متفاوت دزد هستیم! ).
انتخاب موسیقی فوق‌العاده مخصوصاً انتهای کار که یادآور درد ورنج وفرو رفتن جامعه به حضیض ذلت است که باعث فریاد و فغان جگر سوز ارنالدو میشود.
.
.
سپاس و همیشه بدرخشید.
تئاتر یک هنر عمیقاً انسانی است.
اینکه ما با جوهره ی تئاتر مأنوس هستیم علتش این است که آن را در زندگی روزمره واقعی مان عملاً زندگی می کنیم. تئاتر به اشتراک گذاشتن تجربه هاست.در میان گذاشتن، نه تنها از طریق گفتن بلکه ، از طریق عمل کردن است.
یک تئاتر خوب :
_ باید پاسخگوی دغدغه های مخاطب وروشنگر حقایق باشد.
_ باید باعث افزایش آگاهی مخاطب از جهان پیرامون خود شود.
_ باید بتواند مخاطب را از ته دل بخنداند ویا از درون وبا تمام وجود بگریاند.
_ باید تعریف عمیقتری از انسان بودن ... دیدن ادامه ›› ارائه کند.
_ باید بتواند مخاطب را به تجدید نظر در خود وادار و باعث تغییر در روزمرگی هایشان شود.
خوشبختانه با توجه به موارد فوق نمایشنامه « شب روی سنگفرش خیس » به کارگردانی استاد شهرستانی یک تئاتر خوب محسوب می شود. البته برای رسیدن به این درجه عوامل بسیاری در این فرایند دخیل بوده:
۱ _ داستانی دراماتیک
۲_ کارگردانی بسیار قوی
۳_ سبک اجرا
۴_ بازی باور پذیر وصادقانه بازیگران
۵_ فضای بصری و صحنه ای زیبا و دلنشین
۶_ اجرای نور و موسیقی بجا و دلپذیر
۷_ گریم وطراحی لباس زیبا وعالی
۸_ هماهنگی ونظم فوق‌العاده
۹_ تماشاخانه ای در خور شأن ونوستالژیک
.
.
.
من در چند شب مختلف بیننده این نمایش بودم وشاهد نقش های متفاوت این هنرمندان جوان وعزیز که هرکدام کارکتر جدیدی از آن نقش ها راخلق کردند که بسیار دلپذیر ومخصوص خودشان بود .درکل باعث ایجاد رضایت ،حس خوب و اینکه یک زمان ارزشمندی را به واسطه دیدن این نمایش گذراندم، هنگام خروج از سالن در من وجود داشت.
متشکرم از تمامی عزیزان
همیشه در اوج قله ها بدرخشید
بعضی وقتا ما آدما یادمون میره که بگیم ممنون،
تا اینکه خیلی دیر میشه.
.
.
.
.
.
.
ممنون.
lili salari (lilisalari)
درباره نمایش پرده در پرده i
درود
این اثر ترکیبی ازیک کارگاه آموزشی تاتر و همزمان مواجه شدن با هفت اثر ارزشمند از نویسنده بزرگ آقای اکبر رادی می‌باشد. سوژه وشکل روایت جدید بکر وعالی بود. بازی راحت و روان هنروران مخاطب را همراه میکرد.دیدن این نمایش در شب‌های متفاوت باعث ترغیب من برای خواندن این هفت نمایش شد،که بسیار از استاد عزیز جناب شهرستانی ممنونم.
پلکان: پلکان( پول) همه را کنترل میکند.
منجی: حکایتی برای دفاع از حرمت قلم.
تانگوی تخم مرغ داغ: تقابل سنت و مدرنیته.
افول: قدرت مالکین ومخالفت باهرنوع تغییر در عموم مردم.
گذر سقاخانه : آیین جوانمردی در ایران.
پشت شیشه ها: جریان نو گرایی بی ریشه.
(ثبت مگس های لش آب)
شب روی سنگفرش خیس: کنکاش در نظم نشانه ... دیدن ادامه ›› های در هم تنیده و اینکه رسیدن به عدالت مشروط به دستیابی به پاکی ومعصومیت می‌باشد.
در آخر از تمامی عوامل وگروه بازیگران که اکثریت تجربه اول کاری شان می‌باشد به علت نظم و هماهنگی ویک کار گروهی در خور تأمل به سرپرستی استاد شهرستانی بسیار متشکرم.
همه عزیزان هنر دوست و تمامی دانشجویان رشته تاتر رو به دیدن این اثر دعوت میکنم.
موفق باشید

کاری دلچسب وچشم نواز
با بازی عالی خانم رضایی وآقای کشوری
این کار منو بسیار درگیر خودش کرد تاجایی که به شدت هنگام شادی و احساس برد با مارتا شریک شده و در آخر با مارتا گریستم.
صحنه زیبا وموسیقی عالی به طوری که تمام حسی که در جریان بود را القا میکرد.
ممنون از کارگردان و تمامی اعضای گروه این تاتر.