در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرناز حسینمردی
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 02:53:14
 

فعال هنری

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
خسته نباشید به گروه جوان و پرانگیزه که با تیم ورک بی‌نظیرتون دیدنی بودین روی صحنه و به جسارت و خلاقیت کارگردان احسنت میگم.
من اجرا دیده بودم از این متن اما مواجهه جدید و زیست متفاوتی ساختین خسته نباشید
نقش ها در این نمایش متکی به حرکت بدنی خاصی ست که هر کدام دنیایی را می‌سازند شخصی و هرگز از ساخته خود جدا نمی‌شوند بازیگران تسلط کامل به زبان بدن و اهمیت ریتم در بازیگری و قدرت بیان دارند و استفاده درست از اینها را خوب می دانند (که نشان از تسلط ویژه کارگردان بر همه ابعاد بازیگری علاوه بر کارگردانی ست)
در طول مسیر نمایش تعلیقی ساخته می شود که استرس وقوع حادثه اصلی کم کم زیر پوست تماشاچی تزریق می‌شود و او بدون از دست دادن صحنه با خانواده گود من همراه می‌شود.
اسم اثر ، همخوانی عجیبی با لحظه مواجه با بخش هیولای درون هر سه بازیگر دارد ؛و با دیدن نام نویسنده شما غافلگیر و متعجب اید که متن خارجی نیست.
در مجموع با یک گروه ای رو به رو هستین که آرت را می‌شناسند و مشخص است از مسیری درست و سخت عبور کردن که بودن در این جایگاه و تیم از آرزوهای هر بازیگری ست
تبریک به آقای کوروش شاهونه عزیز و تیم بی‌نظریشان.
#23
متن نمایش دارای خط فکری و ذهنیتی ست که مقصد و هدف دارد ،
انتخاب مشاهیر هوشمندانه و درست مناسب وضعیت اکنون جامعه ماست. پرداخت صحیح به جزئیات و پاساژی،که مدام در بازی مشاهیر هست تکمیل کننده ذهنیت کارگردان است که
انگار که می‌خواهد بشر امروزی را بیخ دیوار حقیقت میخ کوب کندو بگویید بدان و آگاه باش چه باید کرد در زندگی؟؟؟
وام دار بودن به یک سری،مشاهیر و اساطیر کار گشای تو هست یا نیست ؟؟؟!
واقعا به کل گروه خسته نباشید میگم لذت بردم و به شدت پیشنهاد می‌شود ??
شروع نمایش و بازی شهرام تاکسی بسیار در گرفتن توجه اولیه تماشاگر موفق است و حس وحالی میسازه که قشنگ برمیگردی به زمانی که جلو دونفر میشستن و کلی درگیری ها تو ذهنت ایجاد میشه و یاد آوری ، که در ادامه با ورود سیامک باز برای تماشاگر یک چرایی ایجاد میکند که ورود به صحنه از آنجا چه چیزی را میخواد بسازد و واقعا چه میخواهد بسازد ؟؟
تمامی مونولوگ هست و جز اندکی که حس نمیشه بازیگران با هم در ارتباط نیستن و شبیه به زیست امروزی انسان ها و حال و هوای موجود جامعه نیست اگر با مخاطب دهه ۸۰ ای به تئاتر بری تهش یه که چی بزرگ برایش ساخته میشود این که دیدن بچه ها جوادیه مشکلاتشون الان چقدر مفید چون موضوع بچه بالا و پایین با علایق دسته بندی شده مطرح شده که عمیقا بارها به موضوع پرداخته شده
دیالوگ ها طلایی که به حس و حال امروز جامعه هست موجود در کار اما از زیست امروزی دغدغه ها مشکلات چیزی نمی بینی و چک داستان زده نمیشه مگر این که اون آدم ها رو در اون دوران در اون روزها زیسته باشی
البته که از هوش کارگردان و نویسنده کار در استفاده درست از موسیقی و فیلم ها و بیان تکه ها خاطره انگیز با جملات نمیشه گذشت . ولی خب
من با هزاران چرا بی پاسخ از سالن بیرون آمدم
در ادامه برای هر گروهی که این روزها کار تئاتر میکند باید احترام قائل شد و تشکر کرد
خسته نباشید گروه جوادیه
میم و پویا فلاح این را خواندند
میلاد هیدی، کهبد تاراج، آقامیلاد طیبی، arash tehrani و هومن بنایی این را دوست دارند
خریدار
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
ممنون از نگاه شما...
البته که
ما برای ترحم تئاتر کار نمیکنیم
تئاتر و اجرا و نمایش شغل ماست و اگر کسانی هم مخالف با این اجرا و نمایش و این شکل اجرا هستند درود بر آنها
ولی درباره زیست باید بگویم خیلی از نمایشنامه ها درباره حال حاضر نوشته نشده اند ولی حرف امروز هستند
مثل اعتراض...که سراسر متن به ... دیدن ادامه ›› اعتراض به مثابه شعر به مثابه زندگی نقب زده میشود
این متن در سال هشتاد و نه نوشته شده و استقبال از اجرا میگوید هنوز هم حرف دارد و میزند
و ممنون از اینکه نوشتید برای ما?
۲۴ مرداد ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

سینما
تئاتر