در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال فریماه نجاریان | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 02:05:30
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
این بار بعد از ۶مرتبه به تماشا نشستن، می نویسم.

اجرای بسیار مسلط و شسته و رُفته ی "پس و پیشی" (ببخشید پیش از اسلام 😉) و این به موقع جدی و به موقع شوخ بودنشان در ذهنم باقی مانده است.

با وجود دانستن موضوع به واسطه ی بارها دیدن اجرا، ولی برای بار ششم هم نظرم به نحوه ی ورود و خروج آنان که به گفته ی "پیشی" در هیچ جای کتاب نبودند "نمایش قبیله ای" جلب می شود.

"درخت" که به زبان آلمانی سخن میگفت برایم جذاب و بانمک بود و در طول اجرا طرب افکنی اش(به گفته خودش) بی نظیر ... دیدن ادامه ›› و گوش نواز👌

"نقالِ کوچک قصه" اگر چه آفرین داشت ولی در هر شش اجرا، آخرِ کلمات آنطور که باید به گوش مخاطب نمی رسید و خورده میشد.

در "نمایش عروسکی" نقش راسو😂 (ببخشید سگ) بسیار خنده آور و از آن بهتر "از ما بهتران" بود که بسم ال..... آخ یادم رفت!!!😯😯

بعد از اینها باید بگویم صدای گیرا و اجرای تاثیرگزار "ابوالفضل" و "شمر" از ذهنم پاک نمی شود. 👍

"سلطان شقاوت، اسطوره پستی و حقارت" طناز و مضحک بود، دُرُست همانگونه که باید....
احسنت احسنت!👌👌

در ادامه این نمایش، وقتی اجرای "سرباز" و "جلاد" رو مرور میکنم لبخند بر لبانم می نشیند.🙂

صدای خنده های از ته دل در حین اجرای "نمایش تخته حوضی" با حضور داروغه و رقص دو نفره اش با سیاه باز و تیکه کلام های فراوان و بداهه بداهه بداهه😂😂 ... فراموش نشدنی است ...

همچنین باید یاد کنم از کسی که به جای تالار وحدت به اینجا آمده بود، از "نمایش شادی آور زنانه" که ۵ماهه عروس ۷ماهه داشت و نمیزایید ، از اجرای سامورایی در ابتدای نمایش ، از مبارک و حاجی فیروز ، از صدای طنین انداز ِ نقش آفرینِ حضرت ابوالفضل که در طول اجرا گوشنواز بود، از حرکت اسب در تمام مدت نمایش که خود نشانی از حضور پررنگ این حیوان در نمایش های ایرانی داشت.... و نقاش مجموعه که به زیبایی تمام عوامل تئاتر را به روی بوم می آورد و همه ی عوامل این اجرا که آنقدر همه چیز کافی و مرتب بود که حتی اگر کسی را در این اجرا نداشتم باز هم چندبار دیدنش رو پیشنهاد میدادم.

و در انتها این دیالوگ ماندگاری که از این نمایش در خاطرم ثبت شد:

"در سرزمینی که لحظه های شاد زندگی، اکثریتش انگشت شمارند، نمایش مضحک اگر هم هست عقده دار است‌..."

مانا باشید و پُر مخاطب🍀✌👌
به امید دیدار در نمایش های دیگر

با تقدیم احترام، فریماه
سپاس بابت همراهی مستمر و ثبت نظر ارزشمندتان
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
سپاس که اینقدر ریزبین و مستمر در کنارمان بودید 🙏🎭
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
درود و مهر
سپاس از لطفتون🌹
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این بار بعد از ۶مرتبه به تماشا نشستن، می نویسم.

اجرای بسیار مسلط و شسته و رُفته ی "پس و پیشی" (ببخشید پیش از اسلام 😉) و این به موقع جدی و به موقع شوخ بودنشان در ذهنم باقی مانده است.

با وجود دانستن موضوع به واسطه ی بارها دیدن اجرا، ولی برای بار ششم هم نظرم به نحوه ی ورود و خروج آنان که به گفته ی "پیشی" در  هیچ جای کتاب نبودند "نمایش قبیله ای" جلب می شود.

"درخت" که به زبان آلمانی سخن میگفت برایم جذاب و بانمک بود و در طول اجرا طرب افکنی اش(به گفته خودش) بی نظیر ... دیدن ادامه ›› و گوش نواز👌

"نقالِ کوچک قصه" اگر چه آفرین داشت ولی در هر شش اجرا، آخرِ کلمات آنطور که باید به گوش مخاطب نمی رسید و خورده میشد.

در "نمایش عروسکی" نقش راسو😂 (ببخشید سگ) بسیار خنده آور و از آن بهتر "از ما بهتران" بود که بسم ال..... آخ یادم رفت!!!😯😯

بعد از اینها باید بگویم صدای گیرا و اجرای تاثیرگزار "ابوالفضل" و "شمر" از ذهنم پاک نمی شود. 👍

"سلطان شقاوت، اسطوره پستی و حقارت" طناز و مضحک بود، دُرُست همانگونه که باید....
احسنت احسنت!👌👌

در ادامه این نمایش، وقتی اجرای "سرباز" و "جلاد" رو مرور میکنم لبخند بر لبانم می نشیند.🙂

صدای خنده های از ته دل در حین اجرای "نمایش تخته حوضی" با حضور داروغه و رقص دو نفره اش با سیاه باز و تیکه کلام های فراوان و بداهه بداهه بداهه😂😂 ... فراموش نشدنی است ...

همچنین باید یاد کنم از کسی که به جای تالار وحدت به اینجا آمده بود، از "نمایش شادی آور زنانه" که ۵ماهه عروس ۷ماهه داشت و نمیزایید ، از اجرای سامورایی در ابتدای نمایش ، از مبارک و حاجی فیروز ، از صدای طنین انداز ِ نقش آفرینِ حضرت ابوالفضل که در طول اجرا گوشنواز بود، از حرکت اسب در تمام مدت نمایش که خود نشانی از حضور پررنگ این حیوان در نمایش های ایرانی داشت.... و نقاش مجموعه که به زیبایی تمام عوامل تئاتر را به روی بوم می آورد و همه ی عوامل این اجرا که آنقدر همه چیز کافی و مرتب بود که حتی اگر کسی را در این اجرا نداشتم باز هم چندبار دیدنش رو پیشنهاد میدادم.

و در انتها این دیالوگ ماندگاری که از این نمایش در خاطرم ثبت شد:

"در سرزمینی که لحظه های شاد زندگی، اکثریتش انگشت شمارند، نمایش مضحک اگر هم هست عقده دار است‌..."

مانا باشید و پُر مخاطب🍀✌👌
به امید دیدار در نمایش های دیگر

با تقدیم احترام، فریماه
امیر مسعود و سپهر این را خواندند
تینا بخشی، mahdi maleki و ظفر سهرابی نیا این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برای امشب دوتا بلیط در جایگاه c دارم که اگه از دوستان کسی خواست، با تخفیف تقدیم میکنم .
mahdi maleki، سارا مقدم، امیر مسعود و سپهر این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

در مواجه با این نمایش میتوانم بگویم که براستی "شنیدن کِی بُوَد مانند دیدن!"

شنیده بودم که متن یک کتاب دانشگاهی را به رشته ی نمایش درآورده اند و با شک و تردید بلیط اجرا را صرفا برای حمایت از اجرا تهیه کردم.
ولی آنچه دیدم بسیار متفاوت از اجرای یک کتاب درسی بود...
آنچنان لذت بخش و قابل تامل، که دوست داشتم یکبار دیگر آن را به تماشا بنشینم و این را از زبان تمام همراهانم (در گروه های سنی مختلف) شنیدم.
سپاس از حضور و مهرتان 🙏🎭
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
باسلام و خدا قوت به همه ی دست اندرکاران "نمایش در ایران"

به تماشای این اجرا نشستم و واقعا از آن لذت بردم. هربخش به تنهایی جذاب و اثرگذار بود و اجراها فوق العاده قوی و بدون ایراد.
بین بخش های مختلف ، من تعزیه رو بسیار پسندیدم‌.

خسته نباشید میگم به همگی.
موفق و پرقدرت پیش برید.
سپاس از حضور و نظرتون
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید