در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال مژگان منتصریان | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:44:58
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
کارگردانی ضعیف با عث شده بود تا به بازی ها آسیب رسانده شود .همچنین ناپختگی های در بازی بازیگران وجود داشت که باعث می شد تماشاگر خط سیر داستان را گم کند و از حوصله اش خارج باشد .نمایشنامه از فضای فانتزی خاصی برخوردار بود اما در بازی ها و کارگردانی غلو شده بود ،همین امر نیز باعث خستگی تماشاچی و گم کردن خط سیر داستان شده بود
حمید عظیمی و عمو فرهاد قصه ها این را خواندند
بابامحمد این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مهم‌ترین ویژگی‌های بارز و نقطه‌های قوت «سفر شگفت‌انگیز»، گزینش سوژهٔ این نمایش است.
زباله سوژه بسیار جالبی هست که برای این نمایش انتخاب شده..و همچنین شوخی های بسیار بامزه و دیدنی که در این نمایش وجود داره از نقاط قوت این اثر محسوب میشه.
خسته نباشید به همه عوامل این نمایش
مجتبی مهدی زاده این را خواند
امین میرزاباقری این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
«درباره تصویری که از من داری تجدید نظر کن» در واقع نام دوم نمایش «لندن، رُم، تهران، آمستردام» است که در یک قیاس سطحی و اولیه هم درمی‌یا‌بیم قرار است که فکری مبادله یا حسی القاء شود. این مهم بیانگر این نکته است که دشت آرای با مفهوم کنار آمده است. برخی به اشتباه در قالب فرم‌گرایی اصلاً میانه‌ای با محتوا و مضمون و مفهوم ندارند، بلکه به دنبال تهی شدن فضا از هر چیزی هستند. اما این درک غلط است، چون فرمالیسم به دنبال بیان زیبا‌تر، گیرا‌تر و غیرمستقیم‌تر مفاهیم است. برای همین فرم برایش دغدغۀ اصلی است تا در پیچ و تابش بتواند نکات ارزنده‌ای را لفافه پیچ نماید. به بیان بهتر نمی‌خواهد آشکار حرفی زده باشد اما در پنهان به دنبال آشکار شدن مفاهیم غنی و قوی است. در این نمایش این حرف در دو لایه سطحی و ژرف پی جویی می‌شود. شاید شکل سطحی‌اش چندان مصداقی دقیق برای بیان یک وضعیت زیبا‌تر نباشد، اما بازنمایی اندیشه در زیر لایه‌ها مناسبتی شکلی با کلیت اجرا داشته است. با این حال، مانع اصلی برای تحقق آن، نداشتن بستر نمایشی است. همین می‌تواند دلیل بزرگی برای دیده نشدن باشد.
›› تا ۳ پاسخ



برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
وقتی نور آمد و صحنه روشن شد آنچنان من را جذب کرده و با خود به عمق برد که بی اختیار یک به به گفتم که البته صدایم باعث شد تماشاگران با اخم به من نگاه کنند اما ارزشش را داشت . سیامک احصایی طراحی فوق العاده خوبی را در این اثر ارائه داده است . بازی بهناز جعفری . شخصیت پردازی زییایی که مانند همیشه از خود به جا گذاشت به کل کار جان داده بود اما بازی پانته آ پناهی ها با وجود اینکه یکی از عواملی است که من را به سالن تئاتر می کشاند کمی ناامید کننده بود. ریتم کار کند بود و حوصله را از تب و تاب می انداخت .بازیگر مرد این کار واقعا یکی از عوامل پایین آوردن ریتم بود .اما نادیده نمی گیرم که رضا گوران عزیز تصویر سازی های زیبایی را به نمایش گذاشته است .استفاده از ملافه ها و ساختن رویا .استفاده از خنجر ها به جای گل های زنبق و باقی المان ها همه و همه بسیار به جا . ظریف و تاثیر گذار بودند .
خسته نباشید به رضا گوران عزیز و سایر گروه
›› تا ۲ پاسخ


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
مطلب خوبی بود . زنده باشی دوست عزیز
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من این کار را دیدم . در کل کار بدی نبود اما شاید از فردی مانند سهراب سلیمی بیشتر از این انتظار داشتم ..وقتی نمایشی نام سهراب سلیمی را یدک می کشد انتظارها رنگ و بویی دیگر می گیرد . بازیگر نقش مده آ دین خود را ادا کرده و بازی خوب و قابل توجهی را به نمایش گذاشت . با وجود اینکه او هم در بازی خود غلو های زیاد و نپخته ای داشت اما در کل نسبت به سایر بازیگران یا همان همسرایان بهتر کار کرده بود . همسرایان نیز در بعضی قسمت های نمایش خوب ظاهر شدند و تاثیر گذار بودند اما بیشتر حرکات آنها حالت نمایش های مدرسه ای را به خود گرفته بود و کمی کودکانه به نظر می رسید . نمایش دادن فیلم و پخش صوت به مدت طولانی یکی از ضربه هایی بود که به کار زده شده بود و در ریتم نمایش بسیار تاثیر منفی گذاشته بود و کمی از حوصله تماشاگر خارجش کرده بود . در کل خسته نباشید می گم اول به استاد سهراب سلیمی و سایر دوستان و بازیگران این اثر و امیدوارم در آینده کارهای بهتر و قابل توجه تری را از این گروه خوب مشاهده کنیم.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
خیام وقار کاشانی، فاطمه آزادی و این را پاسخ داده‌اند
میشد که کاری بزرگ بشه اما به یک
نمایش خسته کننده تبدیل شد و سطح بسیار پائینی داشت ...
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
در مورد کار با ارفاق فقط میشه گفت ضعیف نبود، در بهترین حالت خیلی معمولی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
امیدوارم ..و با نظرتون واقعا موافقم . به امید روزی که اساتیدمان در حد انتظاراتمان ظاهر شوند
۲۶ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید