در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ایلیا شیبانی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 17:56:36
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
احساس درد در ناحیه صورت دارم از تعداد چک هایی که متن نمایش بهم میزد.
مجذوب نمایش بودم و زیست کردم.
بازی های دلنشین(بنظرم بازی تکتم تولایی وقتی که پلات توییست شکل میگیره جای کار بیشتری داره،بازی محمد امین همتی و ملیکا شاهچراغ به اندازه و درست بود،شاید بهتر باشه که مقداری از اگزجره بودن نازنین کاظم پور،مهیار مشیری و امیرمهدی وثوقی کم بشه.
این ها ریزه کاری های بازی هاست در کل پکیج بازیگر ها کنار هم دیگه از لحاظ بازی بسیار خوب و چشم نوازه)
متن قابل تامل و عمیق
کارگردانی درست و میزانسن های متناسب
در کنار طراحی لباس ... دیدن ادامه ›› و صحنه درست
همه در کنار هم باعث میشدند که خیلی خوشحالم باشم که این یک ساعت زندگیم توی این روز های بد تئاتری مشغول تماشای چنین اثری باشم.

توی روزهایی که با خودم به اتفاقاتی که برای دیگران رقم زدم فکر میکردم به تماشای این نمایش نشستم و با جون و دل درکش کردم.
شاید من هم یکی از قاتلین‌ام.
خسته نباشید به استاد علوی نژاد و گروه بینظیرش.
درود
خسته نباشید به گروه مرگامرگ
چند خطی که خواهید خوند نکته هایی مثبت و منفی از دیدگاه بنده درمورد اجراست
اگر از مثبت ها شروع کنیم بی شک بدن بازیگر ها در اولویت است
بدن هایی فوق آماده و نرم که به نوبه خود چشم نواز بود
در ادامه چند بازیگری هستند که اگر اسمی ازشون آورده نشه کم لطفی خواهد بود خانوم فاطمه نصرتی و آقایان سهیل سلمانی و رضا جلایری که کاری با چشم های تماشاچی میکردند که تماشاچی چشم از اون ها برنداره.
اما نکاتی که به شخصه برای من در هاله ای ابهام قرار داشت و متوجه دلیل‌ش نشدم ... دیدن ادامه ›› هم کم نبود
یکی از این نکات بی شک ارتباط بیش از اندازه برخی از بازیگران با سالن بود برای مثال نشستن بازیگر روی صندلی که مختص به تماشاچی‌ست،حتی اگر به قصد فهماندن این موضوع به تماشاچی که در حال تماشای نمایش‌ست بیش از حد و اندازه‌ست و آزار دهنده‌ست حداقل برای من که تلاش برای ارتباط با فضای جنوبی نمایش داشتم و حتی طراحی صحنه داشت تلاش میکرد به من بفهماند که در جنوب کشور هستم.
نکته‌ای دیگه که باز هم مشابه به نکته بالاییست حضور نوازنده ها با لباس های عادی و دور از نمایش روی صحنه بود.
برای من متن که جزو عناصر اصلی یک نمایش است جذاب بود اما همچنان وقتی از هزاران دید مختلف به نمایش نگاه میکنم هدف متن را درک نمیکنم،بله بی شک روایتی جذاب از قصه دو عاشق است اما هدف و پیام متن چی؟
در آخر خسته نباشید به گروه مرگامرگ برای اجرایی که روی صحنه داشتند.
پ.ن:بی شک من هم یک هنرجو ساده و خارج از علم بسیار زیاد از تئاتر هستم اما دوست داشتم که عاپقاید شخصی خودم رو به اشتراک بگذارم،بابت هرگونه ایراد نگارشی در صحبت هایم عذرخواهم.
سپاس از حضورتون و ممنونم که به تماشای ما نشستین
۱۷ دی ۱۴۰۲
سپاس از اینکه مارو تماشا کردید 🙏💫
۲۰ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
درود
دیشب به تماشای هیدن نشستم و کلی کیف کردم امروز به خواندن نظرات نمایش در تیوال بودم که کم لطفی های بسیاری درمورد این نمایش دیدم
نمایشی که این شب ها روی صحنه تئاتر هامون اجرا میره جزو بهترین اجراهای امساله
نمادگرایی های فوق العاده(از تابلو کج تا کفش های دست بازیگر خانومی که وارد میشه و هزاران نماد دیگر)
تا طراحی صحنه جذاب و دیدنی که فضایی رو ایجاد میکرد که تو دنیا رو مثل یک انسان نابینا حس کنی(اشیا در دوربین و تلویزیون دیده میشد اما روی صحنه نه و این اثبات این بود که ما نمایش رو از دید ژان میبینم)
تا طراحی نور و موسیقی کاملا به جا و جذاب
و بازیگر هایی با بدن فوق آماده که لذت تماشای نمایش رو چندین برابر میکرد
تبریک به آقای شاهونه برای نمایشی مثل هیدن.
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
سینما