در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی جامی درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور: نمایش خیلی خوبی نبود متاسفانه و انتظاری که داشتم از اجرا برآورده نشد.
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:50:56
نمایش خیلی خوبی نبود متاسفانه و انتظاری که داشتم از اجرا برآورده نشد.

فقط آقای خسرو احمدی بدون تپق و خیلی روان دیالوگ میگفتن و بازی میکردن. خانم رویا میرعلمی هم خوب بود شاید یکی دو مورد تپق زد ولی درکل بازی معمولی که تو سریالها از ایشون دیدم رو حس کردم.
محسن کیایی، به نظر من فقط شلوغ بازی میکرد و خیلی خیلی زیاد تپق میزد و اصلا مناسب اجرای زنده در تئاتر ندیدمشون. به نظر من نقطه مثبتی در نمایش نداشتن جز شلوغ کاری ها و شوخی های کلاسیک و تکراری
پژمان جمشیدی، با اینکه صداشون گرفته بود در کل بازی کلاسیک خودش رو داشت و بد نبود. ولی چون قبلا هم از ایشون کار زنده در تئاتر دیده بودم اصلا انتظار چنین بازی پیش پا افتاده و تکراری ازشون نداشتم. در کل نپسندیدم و بیش از اینها توانایی دارن ایشون که در این اجرا اصلا دیده نشد و همون پژمان جمشیدی کلاسیک در فیلم های کمدی که تا الان بازی کرده رو به نمایش گذاشت.


و اما متن، بسیار ضعیف و تکراری، همراه با شلوغ کاری و شوخی های تکراری و بی نمک که گاهی با شوخی های جنسی خنده از مخاطب میگیره.

طراحی ... دیدن ادامه ›› صحنه خوب بود و نور کافی فضای نمایش رو خوب جلوه داده بود.

متاسفانه کارگردانی خیلی قوی نبود و اجرای متفاوتی از بازیگران نتونسته بگیره. نظر شخصی من این هست که فقط با اسم ستاره های سینمایی و تلویزیونی این نمایش فروش داره. و قطعا آماده کردن و پر کردن همچین سالن مهمی با وجود اسپانسر خیلی کار سختی نیست و کمک بزرگی به فروش این نمایش خواهد کرد.

****** در ضمن استفاده از اسم خانم سپاه منصور که ادعا شده بود ایشون حضور افتخاری بصورت ویدئویی دارند تو نمایش فقط یک فریب برای فروش بیشتر میتونه باشه! وگرنه چند ثانیه ای که ایشون رو صفحه نمایش در حال آرایش کردن دیده میشن رو نمیشه "حضور افتخاری بصورت ویدئویی" به حساب بیاریم. ******



واقعا باعث تاسف
امیدوارم نظرات مخاطبین در بهبود کارتون موثر باشه و در پروژه های بعدی کار تمیز و بهتری از این گروه شاهد باشیم

موفق باشید
مهدی یوسفی و فرانک نوبخت این را دوست دارند
از واحد پشتیبانی تیوال سوالم اینه که چرا هنوز نظر من در مورد نمایش پپرونی برای دیکتاتور برای کاربران دیگر نمایش داده نشده و فقط خودم میتونم بخونم؟

جسارتا این کار خلاف اخلاق هنری هست
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید