در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی جامی درباره نمایش ابله: به نظر من نمایش خوبی بود و خیلی لذت بردم مخصوصا که در طول یک ماه گذشت
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:04:40
مهدی جامی (mehdijami)
درباره نمایش ابله i
به نظر من نمایش خوبی بود و خیلی لذت بردم
مخصوصا که در طول یک ماه گذشته به جرات میگم بهترین اجرا رو تا اون روزی که این نمایش رو دیدم تجربه کردم.
از دوستان خواهش میکنم فقط نظرشون رو راجع به نمایش ارائه کنن تا کارگردان و بازیگران بتونن اشکالات کارشون رو برطرف کنن و پیشرفت داشته باشن تو کارشون و هنر تئاتر
با مطرح کردن بحث هایی مثل تئوری توطئه و کامنت فیک از طرف دوستان و و و و و اینگونه نظرات خاله زنکی به جایی نمیرسیم و فقط تماشاگران آتی رو گمراه میکنیم. بجای اینکه بیاییم حامی هم باشیم برای پیشرفت همدیگه رو با الفاظ و القاب نامناسب خطاب نکنیم.

کامنت من جز اولین کامنت های مثبت در مورد این نمایش بود و همچنان رو حرفم هستم که دنبال این هستم که بتونم بار دیگری این نمایش رو تماشا کنم.
امیدوارم بتونیم با نظراتمون بدون سوگیری کمک کنیم به هنر نمایشمون.
سینمای ایران به سمت نابودی داره میره و به نظر من فقط تئاتر میمونه برای ... دیدن ادامه ›› دوستداران هنر. با وجود فیلم های طنزی که رو پرده هست باید کم کم فاتحه بخونیم برای سینمای کمدی ایران و این بسیار بسیار بسیار دردناک هست.

امیدوارم شاهد نقد های درست و منطقی باشیم تا بتونیم باهم پیشرفت کنیم.

دمتون گرم
ممنون از حضورتون.ممنون میشم بهمون امتیاز هم بدید🙏
به نظر من نمایش شادی بود به خصوص بالهجه شمالی حرف زدن تمام قشنگی نمایش بود و اکتای قشنگی داشت و خنده دار هم خانمها هم آقایون واقعا خنده رو آورد رو لبمون . حیف امشب شب آخر بود ای کاش تمدید میشد باز یه بار دیگه میدیدم خدا قوت میگم به کل گروه نمایش ابله.
پرستو شمسی پور
به نظر من نمایش شادی بود به خصوص بالهجه شمالی حرف زدن تمام قشنگی نمایش بود و اکتای قشنگی داشت و خنده دار هم خانمها هم آقایون واقعا خنده رو آورد رو لبمون . حیف امشب شب آخر بود ای کاش تمدید میشد ...
ممنون از حضورتون، نمایش یک هفته دیگه تمدید شد.🌱🙌🏻
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید