در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | ارغوان میلانی: درود یه صحبتی داشتم البته بیشتر باید به پای درد و دل گذاشت. من هم تازه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:10:44
درود یه صحبتی داشتم البته بیشتر باید به پای درد و دل گذاشت. من هم تازه به جمع تیوال پیوستم اما این که کسی تازه به جمع تیوال پیوسته باشه دلیل بر این نیست که چیزی از تئاتر و فیلم و موسیقی و غیره نداند و وسط سالن های تئاتر نشسته باشد مدتی است نظرات و دیوار نوشته ها را که می خواندم عده ای که سالیان است در تیوال عضو هستند بسیار تهاجهی با عده ای که تازه به تیوال پیوستند برخورد می کنند و نظرات آنها رو در مورد نمایش ها بی ارزش می دانند و مورد تمسخر قرار می دهند و عقیده شان این است که نباید به نظرات کسانی که تازه به تیوال پیوستند اهمیت داد. در عجبم کسانی که خودشون رو فرهنگی می دانند چگونه اینگونه به راحتی توهین آمیز با دیگران برخورد می کنند واقعا ادعا و رفتارشان در تضاد است. قسمت نظرات برای این بنا شده که هر کس بتواند نظر خود را محترمانه در خصوص یک نمایش و با فیلم و غیره ابراز کند چه خوشش بیاید از یک نمایش چه خوشش نیاید. اینکه کسی از یک نمایشی خوشش بیاید نظر خود را ابراز کند و کس دیگری خوشش نیاید و یا بالعکس دلیل بر بد بودن و یا خوب بودن آن نمایش نیست. نمایش فیلم موسیقی کاملا سلیقه ای هستند.

و سوالی که در ذهن من به وجود آمده این است که آیا کسانی که سالیان است عضو تیوال هستند روز اولی که به تیوال پیوسته بودند آیا همین عقیده را داشتند که نباید به نظرات کسانی که تازه به تیوال پیوسته اند که شامل خودشان نیز می شده اهمیت داد؟
درود بر شما🌹
دوستانی ک فرمودین اتفاقا از اینکه یک فرد تئاتر دوست ب جمع تیوال اضافه بشه خوشحال میشن و باعث افتخاره ک دایره دوستی هامون بزرگ و بزرگ تر میشه.
اما اونی ک فرمودین مشکلی با کسانی تازه عضو شدن دارن...
اینطور ... دیدن ادامه ›› نیست واقعا
دوستان با شخص مشکل ندارن، با گروه هایی مشکل دارن ک ب طور کاملا هماهنگ و رگباری کسانی ک تنها چند ساعت عضو شدن جملاتی مینویسن در مدح و ستایش اون نمایش ک غ ق ق هستش...
مثلا بهترین تئاتر عمرشون بوده ک دیدن!!(با چهار ساعت عضویت)

و جالب تر اینکه دیگه اون عزیزان رو هیچ جا نمیبینی ک نظر بدن و تئاتری دیده باشن و غیب میشن...

پس این دوستان از عضو شدن افرادی مثل شما خیلی هم خوشحال میشن و امیدوارن ک روز ب روز کسانی مثل شما ک علاقمند هستن ب تعدادشون اضافه بشه🕊️🌹🕊️

و امیدوارم در آینده نظرات شمارو درباره تئاتر هایی ک دیدین بخونم و حتما نظرتون مهمه🕊️🎭🕊️
H.M.kiani2
تا آخر می مونی دیگه؟!
بله بله با کمال میل
۰۹ شهریور
ارغوان میلانی
بله بله با کمال میل
🙏👌👍
۰۹ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید