در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | پرهام مباهی درباره نمایش مرگ و دختر جوان: سلام . در ابتدا ، واقعا میشه گفت که اجرای شما را جذب خود کرده و خسته
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:06:40
سلام .
در ابتدا ، واقعا میشه گفت که اجرای شما را جذب خود کرده و خسته کننده نیست همین مورد باعث می‌شود که شما تا لحظه آخر به تماشای آن بشینید و منتظر تغییر در صحنه باشید ؛ نور پردازی که خوب انجام می‌شود و موسیقی که هنگام به وجود آمدنِ تغییراتی در صحنه پخش می‌شود باعث شده شما آن لذتی که برای دیدن ادامه نمایش و اجرا داشته باشید چند برابر شود.
این را هم باید گفت که اجرای نقش خوب و درست یک دکتر که به ظاهر خوب است به عهده (( جناب آقای کامیار احمدی )) بوده و به همراه دیالوگ هایی از (( سرکار‌خانم حمیده هاشمی )) که مربوط به دختری است که مورد آزار و اذیت روحی و جنسی قرار گرفته ، می تواند برای شما یک تصویر سازی قوی از گذشته را ممکن سازد ؛ همچنین ایفا نقش شوهری از سوی (( جناب آقای سالار بابابیگلو )) که می خواهد گذشته همسر خود را فراموش کند تا زندگی را بهتر سازد ؛ همچنین او مدام در تلاش برای فروکش کردن خشم همسر خود بوده ، و به دنبال راهی قانونی و درست آن زمان برای مقابله با چنین مشکلی است.
در نهایت با یک پایان خوب همراه هستیم که دیگر با آن پایان هایی که از داستان های کلیشه ای انتقام سراغ داریم مواجه نمی شویم.

با آرزوی بهترین ها برای همهء عزیزانی که باعث شدند که این ایده به نمایش برسد.🌹
زهرا شایان فر و امیر مسعود این را خواندند
مهدی امیری و محمد حسن علمائی این را دوست دارند
خوشحالیم که اجرارو دوست داشتید...ممنون از نظرتون🙏
۰۶ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید