در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شینا رای درباره نمایش قضیه تفنگ چخوف: شب اول اجرا همیشه اتفاقاتی میفته که طبیعت این شبه، اما وقتی کاری شب او
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 02:50:04
شب اول اجرا همیشه اتفاقاتی میفته که طبیعت این شبه، اما وقتی کاری شب اولش حس شب پنج و شش رو داره؟ واقعا طور دیگری خوبه!!!!

کارگردانی کارگردانی کارگردانی، متن متن متن، این کار از این دو نظر عالی بود. (با توجه به اینکه بازی به جا، هماهنگی بالا، ماجرای جذاب، و... همه اینها ریشه در همین دو مورد دارد. )

توجه به جزییات و هماهنگی بالا واقعا توجهم رو جلب کرد، متن جذاب بود، طراحی میزانسن ها و کمپوزیسیون ها زیبا بودند. شاید کمی تکرار ترکیب بندی های فریز شده زیاد بنظر میرسید اما ازار دهنده نبود و بخاطر اجرای تمیز، دلنشین بود.

پایان بندی کار واقعا جذاب بود و در قسمت مسابقه، پایان هر اپیزود هوشمندانه طوری طراحی شده بود که با هر فرود و بیان حقیقتی تلخ، بلافاصله ... دیدن ادامه ›› با ضربه شیرینی فضا شکسته شده و این تغییرات به جا و جذاب بود. و خود ماجرا ها و استنباط ها زجر زیبایی داشتند.

بازی ها خوب و یکدست بود. دوباره میگم، در چنین کاری هماهنگی بسیار مهمه و هماهنگی بین بازیگران خیلی خوب بود. همچنین پختگی کاراکتر ها حس میشد. همچنین فوکوس کشی ای وجود نداشت و همه بازیگران در کنار هم میدرخشیدند.

دکور در عین جمع و جور و کاربردی بودن وقار و زیبایی داشت. و طراحی لباس ها در عین پیروی از کاراکتر ها، پالت رنگی مشخصی درخود داشت که به انسجام کلی کمک میکرد. همچنین وجود عناصر امروزی در درون گچبری های کلاسیک دکور جالب بود. (هدفون، گوشی پزشکی،..) و تم خاکستری، حس سرمای روسیه و استبداد جهانی نامشهودی که حضورشون روح خاموش کار بود رو در خودش داشت.

شوخی ها و لحظات کمدی مطبوع و غیر زننده بودند بخصوص از میانه کار به انتها، شوخی های بی گناه هوشمندانه این کار به راستی لذت بخش اند. به جا و به اندازه.

افراد مشهوری که کنار هم قرار گرفتند به زیبایی جنبه های مختلفی رو بیان میکرد، انتخاب های به جا و زیبایی بود.

و در نهایت، درد حقیقت، به یاد ماندنی است و نیش میزند و نیشش لذت بخش است. پیشنهاد میکنم حتما به تماشای این کار بنشینید.