در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | amir habibi درباره نمایش دموکراسی با طعم همبرگر: نمایش رو چهارشنبه دیدم به لحاظ انتخاب یک موضوع دغدغه مند برای بالا برد
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:04:36
نمایش رو چهارشنبه دیدم به لحاظ انتخاب یک موضوع دغدغه مند برای بالا بردن سواد سیاسی جامعه و مردم بسیار ارزشمند بود.طراحی گریم و طراحی دکور هم بسیار عالی بود. موسیقی کار هم مناسب بود. شاید طراحی حرکت و نوع اکت بازیگران و شخصیت ها هم در نوع خودش کار را از یکنواختی نجات داد حتی لهجه و نوع بیان بازیگران علیرغم اینکه بیان و لهجه بازیگر نقش پدربزرگ در برخی یا شاید بسیاری از بخشهای نمایش کمی غیرقابل فهم بود اما ضروری بود و به کار نشست.کاش متن کمی قویتر به موضوع میپرداخت. هر چند کاملا قابل درک است که نوشتن یک متن نمایشی با تم و موضوع سیاسی چقدر سخت و نفس گیر و راه رفتن روی لبه تیغ سانسور است. بنظر میرسید اگر روند نمایش و تغییری که در شخصیت ها در اثر حرکت در مسیر دموکراسی اتفاق افتاد مثل تغییری که در منوی غذایی و برخی از تفکراتشان افتاد در نوع راه رفتن و اکت بازیگران و لهجه و حتی نگاه آنها به موضوع خانواده و کار و...هم اتفاق میافتاد شاید متن را کمی جسورانه تر میتوانست بکند. ضمن تشکر از عوامل این نمایش؛ حرکت در خلق نمایش هایی با این موضوعات واقعا جای تشکر و دست مریزاد دارد.