در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | ابوالفضل درباره نمایش برش: گان‌ سومی که باعث هدشات شد... در بحبوحه مهاجرت دوستان و همکاران به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:01:15
گان‌ سومی که باعث هدشات شد...

در بحبوحه مهاجرت دوستان و همکاران به تماشای "تهران پاریس تهران" نشستیم و از ترکیب استثنایی بازیگران به قلم خلاق نویسنده و کاربلدی کارگردان لذت بردیم. در "آتی‌ساز" رضایت شخص ما (من و همسرم) جلب نشد و تنها قسمت موسیقیایی کار برایمان جذاب بود. دیروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ در اولین سالگرد ازدواجمان به تماشای "برش/cut" یا همان برش سوم و یا به عبارتی دیگر برش نهایی نشستیم!

در شروع با تاخیر ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای رو به رو شدیم و از همان اول برنامه‌های فکریمان برای پایانی جذابتر برای سه گانه‌ نویسنده و کارگردان اثر نقش ... دیدن ادامه ›› بر آب شد.

در ادامه به مواردی اشاره خواهم کرد که از نظر شخص ما (دوستدار تئاتر و نه متخصص و صاحب نظر) قابل بیان است (نه به دلیل اصلاح کار بلکه انتقال به شخص کارگردان، چون بنظر نمیرسد خیلی جای کار داشته باشد و این موارد کاملا بنیادی و در هسته اصلی قرار دارد)

۱- انتخاب لوکیشن برای این اجرا کاملا اشتباه بود.
۲- انتخاب بازیگران به شدت افت داشت به نسبت اجراهای قبل (اگه بخوام درجه بندی کنم: نمایش اول فوق عالی هر سه نفر، نمایش دوم یکی از بازیگران خوب و این نمایش بشدت ضعیف برای هر سه نفر)
۳- صحنه آشفته، نورپردازی بلاتکلیف، صدای بازیگران ضعیف، صدای فن تهویه سالن زیاد
۴- تو متن اجرا، به مافیای نمایش خانگی انتقاد شد ولی تو انتخاب بازیگران از همون فرمول استفاده شده که البته من به شخصه به این مورد نقدی ندارم (تخصص من نیست و آگاهی کاملی در این خصوص ندارم) و تصمیم گیرنده و صاحب اثر کاملا مختار است.

و در پایان، "آقای دشتی عزیز" همیشه از دیدار شما و آثارتون لذت بردم و امیدوارم تجربه‌های بهتری داشته باشیم در این موارد. بنظرم شما از نظر شخصیت اخلاقی، رفتاری و کاری، نیازی ‌به جذب مخاطب به واسطه پروموت افراد در کاراتون ندارید.
ممنون که نظرتون رو برامون نوشتید🌹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید