در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مرتضا امینی‌پور درباره نمایش ناگفته‌های هشت سال زنانگی: بازی‌های یکدست و بدون اشکالی که در خدمت شیوه اجرایی بود شخصیت‌پردازی‌
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:15:52
بازی‌های یکدست و بدون اشکالی که در خدمت شیوه اجرایی بود
شخصیت‌پردازی‌های درست و دقیق
ریتم مناسب و فضاسازی متناسب
اگر شعاری بودن مفهوم پایان نمایش رو نادیده بگیرم، تاثیرگذاری در لحظات خاص به خوبی پرداخت شده بود.

دم دوستهای خوبم گرم که افتخار این رو داریم در یک بازه زمانی با اونها اجرا می‌ریم
محمد فروزنده، حنا مشکین و sh jm این را خواندند
فاطمه صفری، فاطمه غفاری و سارا جمالی این را دوست دارند
سپاس از شما اقای امینی پور عزیز . تا منظورمون از شعار چی باشه. باقی مانده نسل منوچهر خان شاپور رو همه مون داریم تو این منلکت میبینیم که دارن خون من و شما رو میمکن و تغذیه میکنن . هر چیزی که برای من و شما آرزوست برای اونها خاطره ست . اختلاس گرهای بی ایمان و کاندا .... . اینا برای من که شعار نیست ، برای شما هم بعید میدونم شعار باشه .
مرتضا امینی‌پور (m.kamyab7)
somaye abade
سپاس از شما اقای امینی پور عزیز . تا منظورمون از شعار چی باشه. باقی مانده نسل منوچهر خان شاپور رو همه مون داریم تو این منلکت میبینیم که دارن خون من و شما رو میمکن و تغذیه میکنن . هر چیزی که برای ...
شاید من منظورم رو بد رسوندم. منظور من نوع و شکل بیانش بود. وگرنه در مفهوم که قطعا درسته، چیزی که من گفتم به نوع انتخاب پایان‌بندی مربوط بود.
مرتضا امینی‌پور
شاید من منظورم رو بد رسوندم. منظور من نوع و شکل بیانش بود. وگرنه در مفهوم که قطعا درسته، چیزی که من گفتم به نوع انتخاب پایان‌بندی مربوط بود.
به نظرتون احترام میذارم 😊
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید