در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Atefeh Eskandari درباره نمایش شازده کوچولو: در کل نمایش تقریبا خوبی بود، نورپردازی و دکور بسیار بسیار عالی کار شده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:45:10
در کل نمایش تقریبا خوبی بود، نورپردازی و دکور بسیار بسیار عالی کار شده بود و واقعا تماشاگر رو مجذوب میکرد و متن و محتوای متن نمایش گیرا نبود
میشه گفت مناسب رده سنی ب بود!
البته از طرفی میشه گفت به طور کلی ذات داستان شازده کوچولو، داستانی کودکانه هست که معانی برای بزرگسالان داره و شاید همین باعث شده بود کار شبیه کار کودک بشه و یجورایی برخواسته از ذات داستان بود، مخصوصا که نمایش موزیکال بود و این خودش به این حالت دامن میزد. اما بنظرم با متن بهتر و یکم کار بیشتر روی معانی داستان میشد نمایش رو بیشتر متناسب با مخاطب تئاترپسند در آورد.
و حتا سطح کار رو بالاتر برد، چون داستان بارها شنیده شده و معانی اون هستند که باید بیشتر مورد توجه و بازپراکنی قرار بگیرند.
و وجود دو شازده کوچولو اونم دختر هم برای مخاطبی سوال بود و هست و دلیل این تغییر نسبت به داستان اصلی وقتی هیچ تغییر دیگه ای وجود نداره بی دلیل و سوال برانگیز باقی موند!
و بنظر من بزرگترین نقد رو میشه به متن و نویسندگی کار داشت که گاها حوصله سر بر میشد و یجورایی هم باعث میشد حس کنیم نمایش مناسب ما نیست و برای کودکان‌ طراحی شده.
اما بازی های فوق العاده، دکور، نورپردازی و اجرای زیبای نمایش رو نباید نادیده گرفت و بطور کلی فضای متفاوتی بود که برای دو ساعت ... دیدن ادامه ›› تجربه شد. اما معناگرایی توش کمرنگ بود و چیزی که باید مارو به سمت تعمق به داستان شازده کوچولو سوق میداد تو متنش کم بود. واسه همین وقتی از سالن خارج میشدی یه جای خالی کاملا مشهود بود و اجازه نمیداد اون همه زیبایی تکمیل بشه. ولی در کل زیبا بود و دیدن زیبایی های بسیار و زحمت زیادی که برای کار کشیده شده بود تحسین برانگیز بود.
hosseinsanj و محمد فروزنده این را خواندند
پریسا صفری این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید