در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | ند درباره نمایش پس از: پیشنهادی که دارم اینه که قبل یا بعد از تماشا حتما درباره‌ی بیماری‌های
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:01:17
ند (nedakido)
درباره نمایش پس از i
پیشنهادی که دارم اینه که قبل یا بعد از تماشا حتما درباره‌ی بیماری‌های نظیر اسکیزوفرنی مطالعه‌ای داشته‌باشید و اگر مخاطب این‌نوع تئاتر‌ها نیستین واسه ما بذارید باقی‌بمونن:(
اون فشار و خستگی و عصبی‌شدن ما شاید برای یک ساعت و برای بازیگران (که بنظرم بازی‌ها فوق‌العاده زیبا بود) چند ماه یا چندسال طول بکشه اما دقیقا نشون می‌ده که آدم‌هایی هستند که همچین فشاری رو کل عمر تحمل می‌کنن.
خیلی جالب بود که من بدنبال جواب یکسری چیزها بودم و این تئاتر پاسخ‌هایی داشت برام! برای مثال همیشه متعجب بودم از عدم اعتماد یا روند فکری‌ای که در این شرایط هست چطور خواهد بود… و البته خیلی از سوال‌ها درباره‌ی اجرا و افکار مبهم باقی‌موندن که دقیقا باید مبهم باقی بمونن! بخش‌هایی از طنز برای جذب مخاطبان مختلف بود اما من دوست داشتم با این موضوع شوخی نشه… که خب درجاهای دیگر این موضوع رو با اجرا تفهیم می‌کردند.
در کل خوشحالم و ممنون از همتون واسه ادامه‌رو این مسیر بودن🤍
ما نمی‌تونیم همه‌ی دنیاهایی‌که آدم‌ها تجربه می‌کنن رو زیست یا درک کنیم، اما همین که ایده‌ای از اون‌ها (که بنظرم این نمایش تا حدی درست بود) در ذهنمون باشه خیلی امیدبخشه.