در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهرداد اخلاقی درباره نمایش توافق‌نامه: یکی از نمایش های بسیار لذت بخشی بود که این مدت دیدم، هرسه عزیز خیلی خو
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:55:21
یکی از نمایش های بسیار لذت بخشی بود که این مدت دیدم، هرسه عزیز خیلی خوب بازی کردند به خصوص اقای بهنام تشکر که با هنرنمایی و بازی مختص به خودش، اثر رو مال خودش کرده بود. و همین نمایش رو برای مخاطب خیلی به یادماندنی کرده بود.
پرداختن به موضوع رفاقت، اون هم رفاقت‌های طولانی، در دورانی که روابط د‌وستی روز به روز کمرنگ تر میشه و جای خودش را به روابط کاری میده، دیدنش خالی از لطف نیست. یه جورایی انگار ما آدم‌ها برای چند لحظه، با دیدن این نمایش، کمبود این جنس رفاقت‌ها در زندگیمون رو فراموش می‌کنیم. من طراحی صحنه رو دوست داشتم و به نظرم به انتقال حس خوب کمک می‌کرد. بازی‌ها درست و به اندازه بود و برای همین مخاطب خیلی زود با نمایش همراه می‌شد و لحظه‌هایی که باید، با خنده و یه جاهایی آه کشیدن، متن نمایش رو تکمیل میکرد.
بله رفاقت موضوع مهمی ست که همواره در همه جای دنیا برای آدمها اهمیت دارد برای همین کلودل نمایشنامه نویس در توافق نامه که ۲۰۱۹ نوشته بسیار تاکید دارد بر آن .... البته در کنار آن سوالی را هم طرح می کند که تا کجا به خاطر رفاقت می توان موضوعات مهم دیگر را نادیده گرفت؟ و این چالشی ست که خود من هم همواره به آن فکر می کنم و یکی از موضوعاتی که خواستیم با شما با اجرای این نمایش در کنار موضوعات دیگر در میان بگذاریم .... ممنون و موفق باشید
۰۵ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید