در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | محمد نفریه درباره نمایش شب روی سنگ فرش خیس: از بهترین نمایش هایی که بر روی صحنه است. به راحتی می توان امتیاز ۴.۵
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:07:35
از بهترین نمایش هایی که بر روی صحنه است.
به راحتی می توان امتیاز ۴.۵ از ۵ را به آن داد.

این نمایش هم مانند نمایش های قبلی آقای شهرستانی، از بازیگران آماتور که تجربه اول بازیگری را دارند استفاده شده است. نظر بر اساس اجرای جمعه شب است (از آنجا که شب های مختلف بازیگران مختلفی ایفای نقش می کنند).
کارگردانی بسیار قوی است که در تمام جنبه ها، قابل لمس است. از اجرا گرفته تا فلش بک های داستان و تعامل با مخاطب همه چیز به اندازه، یک دست و پرقدرت است. گرچه در جایی انتهای داستان اتفاقی رخ می دهد که باید آن را حدس زد (به احتمال زیاد موانع معمول مانع از اجرای واضح این اتفاق شده است).
نمایشنامه ی سنگینی را شاهد هستیم که روال منطقی و باور پذیری دارد. از آنجا که نمایش بر پایه برش تاریخی خاصی بنا شده است، شاید نسل جدید ارتباط کمی با آن بگیرند (گروه سنی شرکت کننده هم موید این موضوع است) و یا قبل از آن نیاز دارند از آن برهه تاریخی اطلاعاتی کسب کنند تا نمایندگی فکری هر کدام از شخصیت ها را درک کنند.
بازیگران مسلط بر نمایشنامه هستند و‌ بازی تقریبا بی عیبی را شاهدیم. گرچه از نمایش های قبلی آقای شهرستانی، مانند باغ آلبالو، ... دیدن ادامه ›› بازی روان تری را می بینیم، ولی بازیگران بیشتر اجرا نقش می کنند تا خلق نقش که به احتمال زیاد به علت تجربه اندکشان است.
صحنه پردازی بسیار به جا و چشم نواز است و گذشته از برخی مشکلات ساختاری تماشاخانه سنگلج، مانند نور مستقیم بر چشم بازیگر در هنگام اجرای منولوگ، یا دید اندک صندلی های ردیف کناری، به صحنه جان داده است.
بازخورد مخاطبان در طول و انتها نمایش، حاکی از رضایت بالای تماشاگران است.

در مجموع، نمایش درام، سنگین و زیبایی را می بینیم که می تواند مخاطب را به فکر فرو برد و حرف های بی پرده ای از برش زمانی خاصی را بیان می کند.