در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | منا باشتی درباره نمایش سوپ و موش: خسته نباشید میگم به هنرمندان عزیز این نمایش. من بعنوان مخاطبی که دوبا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:12:22
خسته نباشید میگم به هنرمندان عزیز این نمایش.
من بعنوان مخاطبی که دوبار این اجرا رو دیدم میتونم بگم بازی ها و میزانسن ها خیلی من رو جذب نمایش کرد.که قطعا کارگردانیِ خوب و توانمندی بازیگران رو نشون میده. هر چند که من بار اول مفهوم اصلی نمایش رو درست متوجه نشدم اما چون برام جذابیت داشت بار دوم هم اومدم و دقت بیشتری کردم. پیشنهادم اینه که بهتر بود نویسنده یا کارگردان در بروشور یه توضیح خلاصه در جهت فهم بیشتر ارائه میدادن. و نکته دیگه اینکه موسیقی در بعضی صحنه ها همخوانی نداشت. چون دوبار قطع شد و دوباره پخش شد که ذهن من رو از نمایش برای لحظه ای دور کرد.
در کل از دیدن این نمایش لذت بردم و مطمئنا ارزش وقت گذاشتن و دیدن داشت و من به اکثر دوستان و آشنایان خودم این نمایش رو پیشنهاد دادم مخصوصا افرادی که بدنبال فکر و اندیشه هستن.
درود و ارادت
همه ى اعضاى گروه خسته نباشند
بطور کل این نوع و سبک نمایش بیشتر در راستاى پرداخت کارگردانى قرار مى گیرد ، نمایش "سوپ و موش" نیز از این قاعده مستثنا نیست و در این کار در حالیکه با تکرار جریان زندگى در متن قصه همراه بودیم ، کارگردان جوان و خوش آتیه کار تلاش کرده بود میزانسن ها و Arrange بازیگران در کنار هم و در میان صحنه ، هارمونى مناسبى داشته باشد و در خدمت فرم کار باشد و صدالبته این نمایش همانطور که اشاره شد در خدمت تفکرات کارگردان بود و یادمان نرود که بازیگران در این سمفونى براى ایجاد ریتم هدفمند ، تلاشى قابل احترام داشتند . امیدوارم برکت و اعتبار براى عوامل این کار روزافزون باشد . نعیم بختیارى
۱۱ مرداد ۱۴۰۲
سپاس از توجه شما ☘️
۱۳ مرداد ۱۴۰۲
سپاس از شما
۱۶ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید