در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | حمیده صفایی درباره نمایش سیندرلا: با سلام و وقت بخیر ١۶ خرداد، گروه مستقل ریحانه های بازی، به تماشای سی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:04:15
با سلام و وقت بخیر
١۶ خرداد، گروه مستقل ریحانه های بازی، به تماشای سیندرلا آمد. ٢٨ کودک ٣ تا ١٢ سال به همراه ٢۴ مادر.
شوک بسیار بدی، در بدو ورورد به سالن به همه ما وارد شد. ما بلیط های قسمت بالکن را خریداری کرده بودیم تا همه کنار هم باشیم.
اما متأسفانه نه تنها بچه ها دید خوب و کاملی نسبت به صحنه نداشتند بلکه بزرگترها هم به سختی دید داشتند. از خانم مریم کاظمی عزیزم عاجزانه یک خواهش دارم و آن این است که از ما که گذشت، ولی ای کاش اول از همه با یک کودک ٣ تا ۶ ساله به قسمت بالکن بروید، و سعی کنید هم قد او شوید و از زاویه دید او به صحنه بنگرید، بعد پیشنهاد میدهم در سایت متذکر شوید که بالکن مناسب کودکان نیست و یا از سود بالکن بگذرید و فروش بلیط هایش را غیرفعال کنید.
چقدر شرمنده بچه ها شدم😔، هیچ کس نمی تونه حال من رو در حین تماشای نمایش درک کنه😩چه توضیحی داشتم بهشون بدم؟😭😭😭فقط می تونستم در حالی که دوست دارن کنار دیوار بالکن ایستاده نمایش رو ببینن، مراقبشون باشم که خدای نکرده شیطنت نکنن و پرت نشن پایین🤦
متأسفانه خانم روابط عمومی سالن تنها توضیحی که به ما داد این بود که خب واسه همین بالکن ارزونتره ... دیدن ادامه ›› دیگه😳😳😳
_______________
و اما در مورد نمایش هرچند هیچ لذتی از تماشاش نبردم:
خسته نباشید میگم به همه عوامل. دکور و طراحی لباس و گریم و صحنه آرایی و هنرنمایی بازیگران محترم عالی بود. ولی نسبت به نمایش میمون ها که بچه ها خیلی بیشتر از بزرگترها لذت بردن و نمایش عالی، عالی، عالی دوره گردها که هم بچه ها و هم مامانا بسیار لذت بردن، سیندرلا برای برخی از بچه ها لذت بخش است (که از قبل نسبت به داستان آن ذهنیت داشته باشند و به آن علاقه مند باشند)، و برای برخی دیگر خسته کننده است و غیر قابل درک و همراهی.
ممنون از اینکه تماشاگر نمایش ما بودید و نظرتان را بیان کردید. موضوع به گروه انتقال داده شد تا برای آن تمهیدی تدارک ببینند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام .تشکر فراوان از خانم صفایی سرگروه ریحانه های بازی بابت هماهنگی ها‌ی گروه و مسولیت پذیری فوق العاده شون.

اما با همه تدابیر ایشون متاسفانه تو تئاتر سیندرلا مشکلات زیادی به وجود اومد.هم برای بچه ها و هم برای مادراشون.دید ناکافی،تنگی و بهتر بگم خفه بودن فضا،استرس بودن اون همه آدم رو بالکن و ترس ریزش،متاسفانه ۵۰ و خورده ای نفر گروه ما نتونستن روی تئاتر تمرکز داشته باشن و لذت واقعی از تئاتر نبردن.احتمالا عکس گویای مساله هست.بچه ها از بس دید نداشتن از روی صندلی ها بلند شده و به جلوی بالکن اومده بودن.جدای همه مشکلات،استرس سقوط بچه ها هم به همه مسائل اضافه شد تا خاطره ی ناخوش از سیندرلا کامله کامل بشه.
با آرزوی توجه بیشتر عزیزان مسئول در ارائه ی بلیط های مناسب برای کودکان ....البته به تجربه ی خودم بالکن مناسب بزرگترها هم نیست.
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام
انتقادی داشتم که امیدوارم پیگیری کنید
من و پسرم تو بالکن مستقر بودیم، متاسفانه از دید کافی بی بهره بودیم و شیرینی تئاتر برامون زهرمار شد
متاسفانه با توجه به جمعیت بالا تهویه هم مناسب نبود
بسیار متاسف شدم
امیدوارم رسیدگی و پیگیری کنید
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید