در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهناز حسینی درباره نمایش سیندرلا: سلام. فقط خواستم بگم ک اگه برای کودک بلیط میخرید بالکن مناسب نیست. و د
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:15:54
سلام. فقط خواستم بگم ک اگه برای کودک بلیط میخرید بالکن مناسب نیست. و دید کافی نداره
زهرا شایان فر، سپهر، نرگس رضوی و Behnood Behnood این را خواندند
Olya pakzad، زهرا محمدی و حمیده صفایی این را دوست دارند
ممنون که نمایش سیندرلا را دیدید. موضوع به گروه اطلاع داده شد تا برای این مشکل تمهیدی تدارک ببینند. اگر کودک شما نتوانسته از بالکن نمایش را ببیند یک اجرای دیگر به عنوان مهمان خانم کاظمی میتوانید تشریف بیاورید. همکاران من با شما تماس میگیرند
۱۷ خرداد ۱۴۰۲
زهرا شایان فر
ممنون که نمایش سیندرلا را دیدید. موضوع به گروه اطلاع داده شد تا برای این مشکل تمهیدی تدارک ببینند. اگر کودک شما نتوانسته از بالکن نمایش را ببیند یک اجرای دیگر به عنوان مهمان خانم کاظمی میتوانید ...
سلام .تشکر فراوان از خانم صفایی سرگروه ریحانه های بازی بابت هماهنگی ها‌ی گروه و مسولیت پذیری فوق العاده شون.

اما با همه تدابیر ایشون متاسفانه تو تئاتر سیندرلا مشکلات زیادی به وجود اومد.هم برای بچه ها و هم برای مادراشون.دید ناکافی،تنگی و بهتر بگم خفه بودن فضا،استرس بودن اون همه آدم رو بالکن و ترس ریزش،متاسفانه ۵۰ و خورده ای نفر گروه ما نتونستن روی تئاتر تمرکز داشته باشن و لذت واقعی از تئاتر نبردن.احتمالا عکس گویای مساله هست.بچه ها از بس دید نداشتن از روی صندلی ها بلند شده و به جلوی بالکن اومده بودن.جدای همه مشکلات،استرس سقوط بچه ها هم به همه مسائل اضافه شد تا خاطره ی ناخوش از سیندرلا کامله کامل بشه.
با آرزوی توجه بیشتر عزیزان مسئول در ارائه ی بلیط های مناسب برای کودکان ....البته به تجربه ی خودم بالکن مناسب بزرگترها هم نیست.
لحظه‌ای
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
برای بزرگترها هم مناسب نیست.
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید