در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهرداد مسنن درباره نمایش دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی...؟: نمایشی با شروع خوب و پایان بسیار بد هم از نظر فرم هم از نظر محتوا...
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:47:37
نمایشی با شروع خوب و پایان بسیار بد هم از نظر فرم هم از نظر محتوا...
قطعا همه میدانیم داستان غیرخطی است ولی این سوال و تناقض هست که چرا اکثر کارهای خوب چه فیلمنامه و نمایشنامه باید دارای شروع و میان و پایان داشته باشند هرچند غیرخطی و حتی اصلا اپیزودی...
پس دوستادارانی ک طرفدار این اثرند چرا باید بازیگر دوبار خم و تعظیم کند درپایان تا تماشاچی بفهماند ایهالناس نمایش تمام شده!!!آنها محو نمایش بودند یا گیج ازینکه اصلا چی بود و چیشد؟!
و سوال دیگر چرا اینهمه فشار و تنس عضلانی در تمام صحنه ها و ... احساس میشد.آیا نباید تنوعی حتی لحظه ای در روحیات و کنش و واکنش کارکتر رخ دهد...چرا اینقدر بافشار روصحنه بودن چرااینقدر یکنواختی و...؟!
و هزاران چراهای دیگر...
###هرچند من هنرجویی بیش نیستم و فقط میدانم که اینهمه چراهای بالا برای این بود که( چرا )من حین نمایش ساعتم را نگاه میکردم که کی و کجا پایانش است که بروم...؟!؟(من تماشاگری که آماده بودم بشینم و بیاموزم...)
مونولوگ عالی
نور پردازی و صدای عالی
از همه مهم تر اجرای فوق عالی
تاتر خوب یعنی به فکر فرو ببرتت
خیلی قشنگ احساسات مخاطب رو در دست بگیره و بتونه کنترل کنه
یک جا بخندونه و جای دیگه حلقه اشک رو تو چشمات بسازه
ارزش چند بار دیدن داره نه یک بار
خسته نباشید واقعا
۰۵ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید