نمایش دیو و دلبر عالى بود
یه اپراى کامل یه نمایش فوق العاده که اى کاش مثل تمام اپراهاى دنیا با ارکسترِ کامل اجرا میشد
نمایش با هنرنمایى و نوازندگى عالى فلوت سارا پارسایى شروع میشه ، همین کافى بود که منِ تماشاگرو روى صندلى میخکوب کنه ( چَکِ اول به خوبى زده شد )
هرچى جلوتر رفت بیشتر سورپرایز شدم
حرکت ها عالى ، که البته وقتى دوقلوهاى شریفى طراح حرکت باشن غیر از این هم انتظار نمیره
بازیگر نقش پدر ( اگه اشتباه نکنم آقاى کامران جهانبانى ) فوق العاده بود هم بازیشون هم خوانندگیشون مخصوصاً وقتى یه قسمت از یکى از آهنگ هاى Charles Aznavour رو خوندن مو به تنم سیخ شد ، چقدر مسلط بودن هم به آواز هم به زبان فرانسوى . واقعاً دست مریزاد
بهزاد عمرانى و آرش نعیمیان بینظیر ، عالى ، عالى عااااااالى ، هم بازیهاشون هم خوانندگیشون فوق العاده بود . افسوس که هیچ وقت نرسیدم اجراهاى بمرانى رو برم ولى بعد از این نمایش خیلى دلم میخواد که لایو ببینم اجراشون رو . آقاى نعیمیان هم تمام حرکت هاى فوق العادشون یه طرف اون Autumn leaves خوندن
... دیدن ادامه ››
فرانسویشون یه طرف
از همخوانى خانم اسکیت سوار گوشه صحنه که با تمام خواننده هاى خانم براى "حلال سازى" !!!! آوازها، همخوانى دلنشینى داشتن هم نمیشه به راحتى گذشت
به عنوان یه موزیسین ( اگه خدا قبول کنه :D ) غیر از چند لحظه ، آوازها همه ژوست و کوک بود ، اون یه کم ( خیلى کم ) فالشى هم که به گوش رسید نمک اجراى زنده ست که تازه تمام آوازها همراه با یه سرى حرکات سخت بود به هر حال این رو هم باید در نظر گرفت
با اینکه اصلاً طرفدار پاپ فارسى نیستم ولى حمید حامى با اختلاف بهترین خواننده پاپ و پاپ کلاسیک ایرانه از نظر من و واقعاً عالیه . فقط صداشون براى بازى نقش "دیو" زیادى مهربونه و یه خواننده با جنس صداى خشن تر و راک تر به نظرم کار رو جذابتر میکرد ( نظر شخصى )
نوازنده ها عالى بودن . فلوت ، ویولن ، هارمونیکا ، ملودیکا خیلى روى نمایش هم از نظر سمعى هم بصرى شکوه بیشترى به کار میدن ولى واقعاً جاى یه ارکستر کامل خالى بود که اگه بود کار عالى تر از عالى میشد
در کل فوق العاده بود واقعاً خسته نباشید اى کااااش میشد همه ایران بیان تالار وحدت و این کار رو ببینن. دمتون گرم