نظرات مختلفی درباره ی نمایش وجود داره که خب از یه جایی به بعد سلیقه یه سری چیزارو حکم می کنه . من سیزن سه این نمایش رو رفتم . ردیفی که ما نشسته بودیم تقریبا ردیفای آخر بود. کاری ندارم که نمایش بداهه ست و اجراش چه قدر می تونه سخت یا غیرقابل پیش بینی یا هرچی باشه ، اما به هر حال دیگه نمی تونیم بگیم بازیگر حق داره در همچین اجرایی مولفه های دیگه ش رو ، از جمله بدن و بیان رو زیر پا بذاره. بدن که هیچی اما من نمی دونم چندبار توی اون سالن تمرین کردن و نمی دونم آیا هیچوقت مطمئن شدن که صداشون آیا به کل سالن می رسه یا خیر ؟؟
اگر دیالوگ طنزی گفته می شد فقط صدای خنده ی ٥ ردیف اول بلند می شد و ما این گونه هیچی نمیشنیدیم !:))
شبی که ما رفتیم اجرارو ببینیم آقای سجاد افشاریان هم مهمون اجراشون بود . حیرت زده از این بودم که حتی آقای افشاریانم صداش به گوش ما نمی رسید . :))
به هر حال این که این اجرا سلیقه ی من نبود و من از بداهه بودنش خبر نداشتم و رفتارِ بد و ناپسند بازیگران در خارج از فضای نمایش ، همه با هم دست به دست هم دادند که من حقیقتاً این اجرارو به کسی توصیه نکنم .:))
بازیگران این کار حتی انتقاد پذیری لازم رو در مورد اجراشون نداشتند و بعد از کامنت های تیوال متوجه شدم گویا با همه همین رفتار رو داشتند که بعید می دونم اخلاق پسندیده
... دیدن ادامه ››
ای باشه !!
دیگه بگو اجرارو تو نپسندیدی ، سبک دادائیسم بوده تو نفهمیدی ، بداهه بوده تو نمیفهمی ، عدم بیان و صدای نامناسب هم از شاخصه های این اجرا قراره محسوب بشه ؟:)))))
توقع دیگری داشتم و با چیز دیگری مواجه شدم .
افراد بسیاری اون شب میخواستن وسط اجرا از سالن برن بیرون و صدای نارضایتی مردم هم کنار گوش ما در کنار بقیه ی ایرادات ، مزید بر علت بود !
و نکته ی بعدی اینه که فکر می کنم باید ذکر بشه که متنی که کاندید جایزه شده برای این اجرا نیست !! لیست کاندید ها و جوایز تا حد زیادی گول زننده ست .
به هر حال نخواستم کاملاً ضد این اجرا حرف بزنم یا بیام توی چند عبارت " افتضاح بود ، اصلاً توصیه نمی کنم و.." از این دست حرف ها خلاصه ش کنم .
خیره ایشالا D:
خسته نباشید میگم به همه ی عوامل .