در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | پوریا مشفق سمیع درباره نمایش فلورینا فلوسی: من پوریا مشفق ، عضوی از بازیگران گروه تولید تئاتر مربع ، نمایش فلورینا
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:05:35
من پوریا مشفق ، عضوی از بازیگران گروه تولید تئاتر مربع ، نمایش فلورینا فلوسی را قبل از به اجرای عموم رفتن آن دیدم ، کمااین که بنده در این اثر حضور ندارم ، قصد دارم مطالعاتم درمورد شخصیت های اثر ، بصورت تطبیقی با یک مبارزه بوکس رو به اشتراک بزارم .
اگر رویکرد های زندگی برای شما مثل قانون نیوتون یک کنش و واکنش است ، مطالعه این متن در فهم اثر برای شما مثمرالثمر خواهد بود .
تصور کنید ۶۷۷ سال پیش از میلاد مسیح در ۲۳ امین بازی المپیک روی سکو های سنگی یک ورزشگاه یونانی نشسته اید .
شما در حال تماشای اولین مسابقات بوکس تاریخ هستید . مبارزان ، دو به دو ، شروع به نبرد کرده ، تنها پیشبینی درست از نتیجه ، خون های ریخته شده بر زمین، کبودی ها ، نفس های بند رفته است . عجیب نیست در بین این همه ورزشکار که کلی تلاش کرده تا به عنوان قهرمانی برسند ، بگویم شما برنده اید ؟!
کمی فکر کنید ، بدون خونریزی ، درد و حتی کوچک ترین تلاشی فقط با تماشا تمام امیالی مثل هیجان ، خشونت ، رقابت طلبی و سرگرم بودن را بدست آورده اید !
خوشبختانه مسابقات بوکس هنوز هم برقراره و هنوز هم میتوانید به تماشای این مسابقات خشن بپردازید ، البته در حال حاضر نمیتوان گفت شما برنده ی اصلی این مسابقات هستید ، چون آن تماشاگر زرنگ مسابقات پیش از میلاد تبدیل شده به غول های شرط‌بندی ، شرطبندی هایی که تنها گردش مالی یک مسابقه آن برابر است با دارایی زندگی کل مبارزان .
همان اصل نظاره کردن و ارضا کردن نیاز ها ثابت مانده فقط بسیار پیچیده تر و دور از دسترس تر !
در فلورینا فلوسی شما نظاره ... دیدن ادامه ›› گر نظاره گر هایی هستید که از ۶۷۷ سال پیش از میلاد مسیح ، برنده مسابقات بودند ! نظاره گرهایی که بدون ریختن قطره ای خون بدون آلوده کردن خودشان ، به ارزش چندین برابر خون های ریخته شده ، سود میکنند.
از چه منظر جالبی بحث رو باز و مطرح کردید????
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
پوریا مشفق سمیع (pouriyams)
محمد کارآمد
از چه منظر جالبی بحث رو باز و مطرح کردید????
ممنون از وقتی که گذاشتید ?
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید