سلام
یه ذره صحبتم طولانیه اما بد نیست
من هم اجرای رشت رو دیدم و امشب که شب آخر اجرای تهران بود
واقعا اختلاف خیلی فاحشی بود بین دو اجرا و
... دیدن ادامه ››
آدم فکر می کرد وارد یه فضایی غیر از فضای قبلی شده و بازیگرای کار تهران به کل گیج بودن و از نظمی که تو بچه های رشت بود معلوم نبود که کجا رفته
طراحی نور رو می تونم بگم عالی بود
اما موسیقی در بچه های تهران افتضاح در این حد که من دنبال دستمال کاغذی یا پنبه می گشتم که از صدای موسیقی فرار کنم (خب عزیز دلم فهمیدیم با دی جی فسنقری ارتباط داری چرا اینقدر صدا رو زیاد می کنی)
خب میریم سراغ بازیگرا و سؤال اصلی که از آقای معجونی دارم اینه که چرا حساسیتی که در انتخاب نقش بچه های رشت داشتین در بچه های تهران نداشتین که بازیگر اینقدر بخواد زور بزنه که نقش رو به ما نشون بده (تو بچه های تهران از حق نگذریم مایکل خیلی خوب بازی کرد) و سؤال دیگه ای که ذهنم رو مشغول خودش کرده و از مخاطبایی که هم کار رشت و هم تهران دیدن اینه که به نظرتون کار تهران خلاصه شده نبود ؟ و چرا اینقدر فحش ؟ (عزیز دلم می تونی با چیزای دیگه ای هم مردم رو بخندونی حتما که نباید فحش بدی)
دی جی فسنقری در جاهایی از نمایش داد می زد که کد نمایش رو به پیشخدمتا بده و پیشخدمتا نمیومدن و بقیه بازیگرا به خاطر نیومدن پیشخدمتا رسما بدون اکت شده بودن
اما از حق نگذریم و بریم سراغ بچه های گل رشت که به غیر از دو سه پارت مابقی کاملا عالی و خوب بودن . پیتر ، سرآشپز ، دستیار سرآشپز ، رئیس (بابا به خدا رئیس تهران رئیس نبود و بیشتر مسخره بازی بود) و اگر آقای معجونی باز بخوان اجرا ببرن پیشنهاد میدم با این کست کار کنن .
متأسفانه شیراز رو ندیدم که بخوام نظری بدم .
اما با همه این تفاسیر باید به آقای معجونی تبریک گفت به خاطر حجم کارها و تعدد بازیگرا که هدایت کردن این موارد واقعا سخته .
و نکته ای قابل تأمل برای تماشاگرای عزیز : لطفاً خواهشاً اگر تشریف میارین تئاتری رو ببینین گوشیتون رو خاموش کنین یا در حالت پرواز بذارین و اگر خدای نکرده یادتون رفت و گوشیتون وسط اجرا زنگ خورد سرتون (عین گاو) نندازین پایین و وسط صحنه بیاین که بخواین از سالن خارج بشین . احترام به خودتون به دیگر تماشاگرا و بازیگرای عزیزی که روی صحنه هستن بذارین . (این اتفاق تو اجرای تهران افتاد شاید این اتفاق باعث از بین رفتن تمرکز بازیگرا شد)