در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی درباره نمایش آوازه خوان: عالی بود ابرشیر و نیلوفر ثانی گرامی شاید برخی مخالف و یا موافق از تص
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:48:42
مهدی (mehdi7679)
درباره نمایش آوازه خوان i
عالی بود ابرشیر و نیلوفر ثانی گرامی
شاید برخی مخالف و یا موافق از تصویر برداری از اجراها باشند بهتره که موافق باشیم شاید پس از دو سال کسی سراغ اجرا نرود و همانطور که ذکر کردید یکی از اهداف تئاترایجاد اندیشه وانتقاد از وضعیت سیاسی اجتماعی زندگی روزمره میباشد
پس از دوسال اجرا وبا این نوع بازگشت کدام نکته مهمی را میخواهد دوباره گوشزد کند که فقط با همین اجرا باید این پیام مهم را برساند و نسبت به پیشبرد و اصلاح قدم بردارد یا چه ساختار هنری باید تکمیل شود و....... آیا سواستفاده از اثر و طرفداران سینما نیست
در مد لباس و پارچه ورنگ نیزدوره های برگشت بعضی طرح ها زمانی حدود پنج تا هفت سال میکشد با کلی تغییرو بروز به بازار می آیند حتی تجارهم پارچه ها وکالای تجاری فروش نرفته را دوباره به عنوان مد به بازار عرضه نمیکنند و در برند درجا را قبول نمیکنند چون دیگر تاثیر گذاری ندارد
نکته ی مورد اشاره کاملا بجاست
"استفاده از چهره ها تینجرپسند که اساسا انتخاب هنری شان جای تردید دارد..."
برخی از بازیگران در اجرا تئاتر واقعا ضعیف عمل میکنند که علتش نکته مورد اشاره شما میباشد
مهدی گرانقدر ممنونم از لطف شما
راستش نمایش آوازه خواه (تاس) رو در شهریور ۹۳ دیده بودم اجرایی که فکر می کنم فیلم تاترش هم منتشر شده.... این نمایش همانطور که تولیدکنندگانش می گفتند هجویه ای بر تاریخ است .. طنز شریفی داشت و از خلال طنز نکات تامل برانگیز و نیش دار و تلنگرزننده ای مطرح می کرد...در آن اجرا مهدی کوشکی طوری بازی می کرد که تاثیرگذاری اش تا بعد از اتمام نمایش با بسیاری از مخاطبان بود...فقط کافی است دیوار نمایش مذکور را ملاحظه فرمایید....
این اجرا را به سودای دریافت دوباره ی لذت ادراکی مجددا به تماشا نشستم که دیدگاه تجارتی در تولید مجددش تجربه ی مایوس کننده ای برایم داشت.
امیدوارم بیشتر از شما در تیوال بخوانیم
۱۳ آذر ۱۳۹۵
من فیلم تئاتر آوازه خان طاس با اجرای مهدی کوشکی را دیده ام واقعا عالی بود
۱۳ آذر ۱۳۹۵
درود دوست بزرگوار
همانطور که ابرشیر عزیز و خود شما اشاره کردید این دست موضع ها در تاتر نمیتواند مورد تایید باشد آنهم از سوی کسانی که سالها فعال در حوزه ی نمایش و تاتر هستند چرا که بنوعی خودویرانی از آن حس ِمنحصر بفرد تاتر توسط خود تاتری هاست
درگیر مضحکه های مخاطب پسند آنهم نه از نوع ِآماتور بلکه صرفا کشاندن آنان جهت سواستفاده از احساسات ِ شان و راه انداختن شومنی زنده برای ایجاد زرق و برقی که عاری از محتوی ِاصلی و هویت ِناب ِاجرای صحنه ای ست ، چیزی نیست که بشود از آن براحتی گذشت دراین میان هم تماشاگری که حرفه ای تاتر میبند ملعبه ی نیت آنان ... دیدن ادامه ›› میشود ...
امیر جدیدی در کالیگولا نقش مهم و سختی را ایفا کرد اما دراین اجرا کاملا در فضای یک ستاره ی سینما ، حتی قادر به اجرای ِحس برانگیز با مخاطب نیست و کاملا فاصله ی ِخود را نه بعنوان بازیگر بلکه بعنوان ستاره ی مورد پسند نوجوانان و جوانان" القا و تحمیل" میکند
متاسفانه آنقدر از دیدن این اجرا _ونحوه ی رویکرد آن توسط کارگردانان و بازیگر ، دلگیر شدم که تنها یک تجربه ی بد و یک آموزه ی تلخ از آن بیادگار ماند
۱۴ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید