در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال علیرضا قاسمی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:18:23
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
علیرضا قاسمی
لبریز از احساس شدم این نمایش با وجود فرم فیرمتعارف بشدت باور پذیر بود.اموختم که جهت باور پذیری و القای حس لازم نیست یک تاتر رئالیستی اجرا کنی تا بتوانی استانیسلاوسکی وار همزاد پنداری تماشاچی را بر انگیزی،تو میتوانی نامتعارف اجرا کنی اما درون و روح و مغزت انقدر باور پذیر باشد که حرکاتت فرمهای اجراییت چنان باورپذیر باشد که تماشاچی را با خود همراه کنی بنظر من توضیح اضافه ای لازم نیست اسن مهمترین نکته و دلیل خوب بودن این نمایش است بهتر است از لفظ نمایشی درست و اصولی نام ببرم برای عوامل کار ارزوی موفقیت دارم گرچه با وجود انکه خیلی از کار خوشم اومد نقدهایی هم در کارگردانی و فرم اجرا دارم که بیشتر به کارگردانی برمیگرده
۱-یا باید تمامی اکساسوار صحنه نامرئی باشد یا همه مرئی،تو نمیتوانی برخی ابزارها را نامرئی جلوه دهی برخی را مرئی مگر تعمدی در کار باشد،مثلا مبل و صندلی مرئی هستند اما تلوزیون نامرئی،کیف مامور اورژانس چرا مرئی است؟چرا جنس بازی مامور اورژانس رئال است ولی بازی همسر خائن انقدر نامتعارف؟علت چیست؟
پیشنهاد :شما میتوانستید مثلا هر آنچه توسط دوربین دیده میشود را مرئی جلوه دهید هر انچه و غیر آن را نامرئی!مثلا میتوانست نابینایی زن منطقی باشد بر نادیده هایی که در صحنه وجود ندارد چون از منظر ایشان داریم مینگریم

ممنونم که حالم خوب کردید