«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
با درود به همگی . . .
چهارتا بلیت تئاتر تانگوی تخم مرغ داغ را در ردیف 5 شماره صندلی های 7-8-9-10 با بهای 25000 هزارتومان برای روز سه شنبه 9 اردیبهشت ساعت 19 - تالار وحدت موجود دارم .
چنانچه بخواهید برای تهیه بلیت ها می توانید با شماره 09126711710 تماس بگیرید .
پایدار باشید .
درود دوستان. کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان ، امشب تاریخ ١٧اسفند٩٢ ساعت ١٨:٣٠ در طبقه همکف برج میلاد ردیف 8 در وسط ، چهار بلیت به مبلغ هر بلیت ٩٠٠٠٠ ( نود هزار ) تومان دارم . در صورت تمایل تماس بگیرید.
٠٩١٢٦٧١١٧١٠
در کار اپرای حافظ ، در بروشور های ارائه شده ، شاهد کوبیدن سعدی برای بالاتر بردن مقام حافظ بزرگ بودیم که این موضوع برای من ، که مرادم حافظ است ناخوشایند بود . در لیلی و مجنون هم ، آقای غریب پور در پاسخ به بینندگان که می پرسیدند چرا از اشعار نظامی استفاده نشده ، به کوبیدن نظامی و اصولا ایرانی نبودن نظامی !!!!! برای بالا بردن عزیر حاجی بیگف مشغول بودند ! از ماست که بر ماست . کمی پژوهش و مرور تاریخ ، درباره ی استادی مانند آقای غریب پور ، لازم و واجب است . که هنگامی که می خواهند شوندی برای اجرای آذری اثر بیاورند نگویند نظامی زاده ی عراق بود و ایرانی نیست و اصل داستان هم ایرانی نیست . لیلی و مجنون با نظامی به آوازه رسید . و فضولی (شاعر آذری لیلی و مجنون ) از اشعار نظامی استفاده کرد . ضمن اینکه اگر دغدغه ی آقای غریب پور ، ایرانی نبودن اصل اثر است ، می توانستند از خسرو و شیرین استفاده کنند ! که هم اصل داستان ایرانی است و هم سروده ها . . !