در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال هنرمندان تئاتر و سینما از نمایش ترس و لرز
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:55:45
نمایش ترس و لرز | استقبال هنرمندان تئاتر و سینما از نمایش ترس و لرز | عکس

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، فریدون مجلسی، دیپلمات، مترجم و نویسنده و شهرام مکری نویسنده و کارگردان سینما و شیرین یزدان بخش، بازیگر در روز یکشنبه ۷ مرداد ۹۷ به دیدن نمایش «ترس و لرز» نشستند.

بنابر این گزارش نمایش «ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی و بازی زینب گرمارودی از تاریخ ۴ مرداد ۹۷در سالن کوچک مولوی، ساعت ۱۸ به مدت ۱۵ شب روی صحنه است.
گفتنی ست مریم زرینی این متن را در سال ۱۳۹۵ نوشت و از همان موقع تمرین‌هایش را آغاز کرد. این متن از  مواجهه‌ی انسان با موقعیت های گریزناپذیر زندگیش سخن می‌گوید، درباره‌ی آنچه در پس رویارویى او با اتفاقات عادی و معمول زندگی بر سر روانش می‌آید .نمایش ترس و لرز می‌‌گوید که گاهی آنچه طبیعت به شکل معمول بر آدمی مقدر کرده، تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود.
در این نمایش زینب گرمارودى به ایفای نقش می‌پردازد و زهراسلیمیان (مشاورکارگردان، مدیر روابط عمومی و رسانه)، مونا غیاثى (دستیار کارگردان)، نازنین بابایى (مجرى طرح)، کمال کچوئیان (طراح لوگو،پوستر و بروشور)، حسام خوانسارى (عکاس) و روح اله بیات (ساخت ویدئو) در نمایش «ترس و لرز» همکاری می کنند.

فروش اینترنتی این نمایش را سایت تیوال عهده‌دار است.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «ترس و لرز» که تا ۲۴ اردیبهشت ماه هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

درباره نمایش ترس و لرز
۰۸ مرداد ۱۳۹۷