در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» در بوته‌ی نقد
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 23:59:44
نمایش راپورت‌های شبانه دکتر مصدق | «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» در بوته‌ی نقد | عکس

چهلمین برنامه «نقد تئاتر» امروز شنبه ۲۶ تیر ماه به نقد و بررسی نمایش «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» اختصاص دارد.

به گزارش مدیر روابط عمومی گروه نمایش راپورت‌های شبانه دکتر مصدق به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی که برهه‌هایی از زندگی محمد مصدق، یکی از معروف‌ترین چهره‌های سیاسی ایران را به تصویر می‌کشد.

نقد نمایش راپورت‌های شبانه دکتر مصدق با حضور هوشنگ توکلی، رضا سرور، اصغر خلیلی و فرهاد آییش برگزار می‌شود.

فرهاد آییش، ایرج راد، خسرو احمدی، رضا بهبودی، رویا میرعلمی، نرگس محمدی، علیرضا آرا، علی نیکزاد، پیمان شیخی، منوچهر علی‌پور، خسرو امیری، علی‌رضا زمانی‌نسب، حمیدرضا کاظمی‌پور، نگین ابدالی، یزدان منصوری و تعداد دیگری از هنرمندان تئاتر (جمعاً ۶۲ بازیگر) ایفای نقش کرده‌اند.

در این نمایش که بر مبنای زندگی دکتر محمد مصدق از بعد از ملی شدن صنعت نفت تا مرگ او تنظیم شده، بیش‌تر بر عوامل رخداد کودتای ۲۸ مرداد و مرگ مصدق از زاویه دید رسانه‌ها و افکار عمومی تمرکز شده است. این نمایش اجرای خود را از ۲۰ تیر ماه آغاز کرده و تا ۲۰ مرداد ماه در تالار وحدت بر روی صحنه است.

«نقد تئاتر» به تهیه‌کنندگی مجید گیاه‌چی و اجرای دکتر عطاءالله کوپال از مجموعه برنامه‌های «نقد چهار» است که ساعت ۲۱ روزهای شنبه هر هفته به طور زنده و تکرار آن در ساعت ۱۰ روز بعد، از شبکه چهار پخش می‌شود.

۲۶ تیر ۱۳۹۵