در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال هنرهای تجسمی | اخبار | «سرنوشت»، زیورآلاتی برای یادآوری پیامدهای مدرنیته
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 20:56:27
نمایشگاه سرنوشت | «سرنوشت»، زیورآلاتی برای یادآوری پیامدهای مدرنیته | عکس

نمایشگاه آثار «ساره آزیدهاک» با عنوان «سرنوشت» جمعه ١٠ دی ماه در گالری «کاوه» افتتاح می‌شود.
ساره آزیدهاک در این نمایشگاه تعداد ٧٠ اثر که در ابعاد متفاوت با تکنیک ریخته‌گری کار شده را به معرض نمایش علاقمندان خواهد گذاشت.
این هنرمند در خصوص آثار خود گفت: هدف از ارائه این مجموعه، طراحی زیورالاتی است که معنایی فراتر از ظاهر کاربردی شان دارند، بنابراین ایده پردازی و بیان مفهوم در اولویت قرار دارد.
آزیدهاک افزود: تجربه برخورد با یک پدیده اجتماعی که همگی از ان آگاهیم در قالب یک هنر کاربردی از مهم ترین اهداف این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: این حس مانند آن است که مخاطب گوشه ای از خاطرات خود را در غالب یک مجسمه پوشیدنی همیشه با خود همراه داشته باشد. در این راستا سعی شده با تأکید بر کیفیت ساخت در سطح استاندارد روز دنیا این هدف ممکن شود.
ساره آزیدهاک که پیشتر در نمایشگاههای گروهی نقاشی شرکت نموده حدود ٣سال است در حال پیگیری هنر زیورالات بوده و از شاگردی اساتیدی همچون حسن معینی، مسیح احمدی و محمد مروستی بهره برده است.
مراسم افتتاحیه آثار حجمی این هنرمند جمعه ١٠دی ماه از ساعت ١٦ تا ٢٠ با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی و زیورآلات در نگارخانه کاوه برگزار می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند تا ١٥ دی ماه از ساعت ١٦ تا ٢٠ از این نمایشگاه به آدرس تهران خیابان ظفر، انتهای فرید افشار، خیابان دولتشاد غربی، سمت رأست پروین، سمت راست تایباد پلاک ٢٦ بازدید کنند.

درباره نمایشگاه سرنوشت
۱۰ دی ۱۳۹۵