در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | داوران ششمین جشنواره تئاتر ثمر معرفی شدند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:57:18
جشنواره ثمر دوره ششم | داوران ششمین جشنواره تئاتر ثمر معرفی شدند | عکس

محمدرضا ژیان رئیس سیاست گزاری و بنیان گذار جشنواره تئاتر ثمر گفت: هیئت‌داوران این دوره از جشنواره تئاتر ثمر متشکل از خسرو احمدی، ایوب آقاخوانی، اردلان شجاع کاوه، خیام وقار کاشانی و شراره رخام  است.
به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر ثمر، محمدرضا ژیان در همین رابطه اظهار داشت: هر ۵  داور این دوره از هنرمندان بازیگر، کارگردانی تئاتر و تهیه کنندگان محترمی هستند که به‌عنوان داور در این دوره از جشنواره تئاتر ثمر حضور  خواهند داشت.
ژیان یادآور شد: خسرو احمدی از بازیگران سینما و تئاتر و تلویزیون است که دراین‌باره تجربیات ارزشمندی دارد.
وی ادامه داد: ایوب اقاخوانی  نویسنده و  کارگردان و بازیگر تئاتر است که به‌عنوان داور در ششمین جشنواره تئاتر ثمر با ما همکاری دارد.
محمدرضا ژیان اضافه کرد: نفر سوم داوران جشنواره تئاتر ثمر، اردلان شجاع کاوه نیز از بازیگران  تئاتر و سینما و تلویزیون است.
ژیان درباره  خیام وقار کاشانی گفت: وی نیز از بازیگران و تهیه کنندگان تئاتر است که در این دوره جشنواره ثمر به‌عنوان داور از تجربیاتش بهره‌مند خواهیم شد.
و اما شراره رخام  پنجمین  داور جشنواره تئاتر ثمر از بازیگران و تهیه کنندگان عزیزمان است که در این دوره جشنواره با ما همکاری دارد.
و در طول جشنواره میزبان مهمانان هنرمند عزیزمان در بخشهای بازیگری و کارگردانی و تهیه کنندگی تئاتر و سینما خواهیم بود که به‌ زودی اعلام خواهیم کرد.

روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر ثمر

درباره جشنواره ثمر دوره ششم
۱۶ شهریور ۱۳۹۶