در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | میزبانی تالار حافظ از «شطّ رنج» علی قمصری
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:11:15
کنسرت-نمایش شطّ رنج | میزبانی تالار حافظ از «شطّ رنج» علی قمصری | عکس

کنسرت تئاتر «شطّ رنج» اثر تازه على قمصرى از اواخر فروردین ماه جاری در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، کنسرت تئاتر «شطّ رنج» که با هم‌آوایى بهادر صحت، هاله سیفى‌زاده، حسین پیرحیاتى و مارال قمى و نقش‌آفرینی سارا رسول‌زاده و حامد شفیع‌خواه از روز ۲۹ فروردین‌ماه اجرای خود را آغاز می‌کند.

کنسرت تئاتر «شطّ رنج» با رویکردی تمثیلی تلاش دارد تا زوال ارتباط انسانی را به شکلی فلسفی به تصویر بکشد. این اثر نمایشی که به قلم احسان افشاری نگاشته شده است؛ ادبیات، نمایش و موسیقی را درهم می‌آمیزد.

کارگردانى این اثر را على ساسانى‌نژاد و حامد شفیع‌خواه بر عهده دارند و موسیقی این مجموعه را على قمصرى (تار)، کامران منتظرى (تمبک)، عسل ملک‌زاده (کوبه‌اى)، امیرفرهنگ اسکندرى (عود)، اشکان مرادى(کمانچه)، پریسا پیرزاده (آلتو)، فرشاد شیخى(هورن) و نرگس تقى‌پور(هورن) خواهند نواخت.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: علی ساسانی نژاد (طراح صحنه و نور)، لیلا جعفری (مجری طرح و مدیر تولید)، مینا عبدی (مدیر اجرا)، نکیسا ربیعی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌‌ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی)، علی ساسانی‌نژاد (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا مهربانی و رضا افشاری (ساخت تیزر) اشاره کرد.

کنسرت تئاتر «شطّ رنج » از ۲۹ فروردین‌ماه هر روز ساعت۱۸:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

درباره کنسرت-نمایش شطّ رنج
۱۸ فروردین ۱۳۹۷