در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | بلیت‌های «شَّط رنج» تمام شد‎
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:05:53
کنسرت-نمایش شطّ رنج | بلیت‌های «شَّط رنج» تمام شد‎ | عکس

با آغاز بلیت فروشی تمام بلیت‌های کنسرت- نمایش «شط رنج» پایان یافت.
تنها با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز بلیت فروشی تمامی بلیت‌های ۱۰ شب نخست این کنسرت - نمایش به پایان رسید.
این اثر که از ۲۹ فروردین اجرای خود را در تالار حافظ آغاز خواهد کرد، اثری تلفیقی با حضور علی قمصری است در این اثر نمایشی که با هم‌آوایی بهادر صحت، هاله سیفی زاده، حسین پیرحیاتی، مارال قمی اجرا می‌شود؛ سارا رسول زاده و حامد شفیع خواه نقش‌آفرینی خواهند کرد.
شطّ رنج، با رویکردی تمثیلی تلاش دارد تا زوال ارتباط انسانی را به شکلی فلسفی به تصویر بکشد.
این اثر نمایشی که به قلم احسان افشاری نگاشته شده است؛ ادبیات، نمایش و موسیقی را در هم می‌آمیزد. این مجموعه نمایشی با نگاهی فلسفی، به زوال روابط عاطفی میان انسان‌ها می‌پردازد. از سوی دیگر، تضاد میان سیاهی و سپیدی بر فاصله تأکید می‌کند.
شطرنج (شطِّ رنج) نوشته احسان افشاری ترکیبی از شعر و نثر و در تکاپوی جبر و اختیار تلاش دارد ذهن مخاطب را به چالشی ملودیک فراخواند.
کارگردانى این اثر را على ساسانى نیا و حامد شفیع خواه بر عهده دارند و موسیقی این مجموعه را على قمصرى (تار)، کامران منتظرى (تمبک)، عسل ملک زاده (کوبه‌اى)، امیرفرهنگ اسکندرى (عود)، اشکان مرادى (کمانچه)، پریسا پیرزاده (آلتو)، فرشاد شیخى (هورن) و نرگس تقى پور (هورن) خواهند نواخت. از دیگر عوامل می‌توان به علی ساسانی نژاد (طراح صحنه و نور)، لیلا جعفری (مجری طرح و مدیر تولید)، مینا عبدی (مدیر اجرا)، نکیسا ربیعی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی- تئاتربازها)، علی ساسانی نژاد (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا مهربانی و رضا افشاری (ایده پرداز و ساخت تیزر) اشاره کرد.
کنسرت - نمایش «شطّ رنج » از ۲۹ فروردین ساعت ۱۸:۳۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود و بلیت فروشی این اثر از ۲۰ فروردین آغاز می‌شود.

 

درباره کنسرت-نمایش شطّ رنج
۲۱ فروردین ۱۳۹۷