در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | سومین جلسه پنجشنبه‌های داستان‌خوانی با خوانش «حسین پاکدل»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:00:23
داستان خوانی در امتداد پل و قربانی | سومین جلسه پنجشنبه‌های داستان‌خوانی با خوانش «حسین پاکدل» | عکس
سومین سری از جلسه‌های داستانخوانی محراب، روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه، با خوانش داستانی توسط «حسین پاکدل» کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی این رویداد، در سومین برنامه از جلسه‌های داستانخوانی محراب، روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ساعت۱۷،«حسین پاکدل» کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما ـ به خوانش داستانی کوتاه می‌پردازد.
در این دوره از جلسه‌های داستان‌خوانی، آثاری مرتبط با جنگ خوانده می‌شود که از میان بهترین داستان‌های کوتاه ایران و جهان انتخاب شده‌اند. در سومین جلسه از این برنامه، پاکدل داستان «در امتداد پُل» نوشته «احمد غلامی» و بخش کوتاهی از رمان «قربانی» را خواهد خواند.
منتقد و کارشناس برنامه، اصغر نوری و سردبیر، حسین کریمی‌راد است. دیگر عوامل جلسه داستان‌خوانی عبارتند از: ناهید محمودی، صبامرشد(دستیاران)، نوید صالح‌فکر(طراح پوستر و بروشور)،هدیه ذوالفقاری (طراح لگو و گرافیک)، مهشید غلامی(تهیه و تنظیم موسیقی)، رضا مرشد(مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد (نریشن)، ثمین بیجاد(تایپ)، معصومه کیانی، احمدرضا حجارزاده(امور رسانه و روابط‌عمومی).
پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، هر هفته ساعت ۱۷ در مجموعه تئاتر محراب به نشانی تقاطع خیابان ولیعصر و سپه (امام خمینی)، جنب هنرستان عالی موسیقی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه بکنند یا با شماره ۰۹۳۵۸۸۷۷۶۸۶ تماس بگیرند.

درباره داستان خوانی در امتداد پل و قربانی
۱۹ مرداد ۱۳۹۵