در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «من و گربه‌ی پری» با حضور پریناز ایزدیار آغاز شد/ نمایشی دغدغه‌مند در حمایت از حقوق حیوانات
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 22:06:54
نمایش من و گربه‌ی پری | نمایش «من و گربه‌ی پری» با حضور پریناز ایزدیار آغاز شد/ نمایشی دغدغه‌مند در حمایت از حقوق حیوانات | عکس

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در افتتاحیه «من و گربه‌ی پری» این اثر را نمایشی دغدغه‌مند معرفی کرد و از کمک‌کننده بودن هنر در زمینه فرهنگ سازی در زمینه حمایت از حقوق حیوانات گفت.
به گزارش هنرآنلاین، افتتاحیه نمایش «من و گربه‌ی پری» به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی با حضور هنرمندانی چون پریناز ایزدیار، سام قریبیان، شاهد احمدلو و عبدالجبار کاکایی در سالن چهارسو تئاترشهر برگزار شد.
پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مراسم افتتاحیه این اثر نمایشی گفت: «نمایش من و گربه‌ی پری» به موضوع حمایت از حیوانات می‌پردازد. عده‌ای کمی از ما به بلایی که سر حیوانات می‌آید، فکر می‌کنیم و متاسفانه به نظر خیلی از افراد داشتن دغدغه برای حیوانات مسخره به نظر می‌آید و گاهی فکر می‌کنند دغدغه دیگری نداریم.» این هنرمند بیان کرد: «خوشحالم که امروز این نمایش را به تماشا نشستم و از اینکه اینقدر دغدغه‌مند به موضوع حمایت از حیوانات پرداخته‌اید از شما ممنونم. فکر می‌کنم که تمامی هنرها به ویژه سینما و نمایش بسیار می‌توانند در فرهنگسازی این موضوع کمک کننده باشند و امیدوارم بیشتر شاهد آثاری این چنین باشیم.»
نمایش «من و گربه‌ی پری» درامی اجتماعی_خانوادگی با ابعاد روانشناسانه است که به موضوع حمایت از حقوق حیوانات نیز اشاره دارد و تا پایان شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ با بازی مجتبی رجبی‌معمار، بهروز پناهنده و شهره سلطانی در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه میزبان تماشاگران است.
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

درباره نمایش من و گربه‌ی پری
۰۷ شهریور ۱۴۰۳