در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محسن رضوی نیا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:30:03
 

فعال هنری

 ۰۴ اسفند ۱۳۶۶
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
محسن رضوی نیا (mohsenrazavinia)
درباره نمایش چیزنامه i
روز اول اجرا به دیدن نمایش رفتم. بسیار لذت بردم. ریتم و میزانسن خوب، بازی ها خوب، متن و کارگردانی خلاقانه. نقص هایی قابل رفع و البته تاخیر در شروع اجرا وجود داشت که برای شب اول اجرا کاملا طبیعیه. خلاقیت در اجرا من و به وجد آورد و ای کاش در نورپردازی هم دقت بیشتری میشد. اجرای رپ توسط دو بازیگر جوان، پویان پوینده و پردیس کریمی در کنار صدای دلنشین بازیگران دیگر از نقاط قوت اجرا بود. بازی دلنشین پردیس کریمی یکی از نقاط قوت اجرا بود و من مطمئنم در آینده بسیار بیشتر ازش خواهیم شنید. با سپاس از همه عوامل اجرای چیز نامه
سپاس که به تماشای ما نشستید لطفا از طریق ستاره ثبت امتیاز کنید🌹🌹
روز اول نمایش را دیدم . کارگردانی و بازی‌ها و اجرای رپ ها خوب بود
ولی به بهانه لباس طنزی که پوشش این نمایش بود متاسفانه مفهومی که با این نمایشنامه منتقل می‌کردند در نهایت به سخره گرفتن کامل اساطیر باستانمون بود و به سخره گرفتن شخصیت و کار خود فردوسی
بطوریکه به تاکید فردوسی را هر بار که مشغول سرودن شاهنامه بود «بر سر موال و در حال زور زدن ». نشان میداد و خود فردوسی را
«سیاه باز » و از قضا پیشرو همه سیاه بازها ... دیدن ادامه ›› نشان میداد
هر چند که یکجا به نرمی گفته شد که این خود فردوسی نیست و بدلشه ولی همه جا تاکید بر این بود که نه این خود فردوسی هست 😔
و من متحیر از اینکه این جمع که با اینهمه تلاش مشغول به اجرای
کار بودند چطور هیچکدام قبل از اجرای نهایی به مفهوم و پیامی که این کار منتقل خواهد کرد اعتراضی نکردند .
امیدوارم دست اندر کاران ، بتوانند با ایجاد تغییراتی ، در روزهای بعد ازین اشکالات اساسی مبرا شوند هر چند که خودم نمی‌دونم که این شدنیه یا خیر؟؟
خریدار
عباس ستایش (abbas.setayesh)
Mahin Morady
روز اول نمایش را دیدم . کارگردانی و بازی‌ها و اجرای رپ ها خوب بود ولی به بهانه لباس طنزی که پوشش این نمایش بود متاسفانه مفهومی که با این نمایشنامه منتقل می‌کردند در نهایت به سخره گرفتن ...
درود بر شما مخاطب محترم تئاتر
متاسفم که چنین برداشتی کردین ، فکر کنم که سوءتفاهمی در برداشت شما از نمایش شده ، چون درواقع کاراکتری که نقش مثلا فردوسی را بازی میکند در واقع بازیگریست که در زندگی خود نقشهایی بازی کرده از جمله فردوسی و در نمایش هم دارد به عنوان یک بازیگر قدیمی و کنار گذاشته شده که ظاهرا بدلیل فقر و بدبختی دچار اعتیاد و زوال عقل شده نقش فردوسی را بازی میکند و شخصی که روی صحنه میبینید در واقع فردوسی بزرگ ایران ما نیست .
امیدوارم سوءتفاهم ایجاد شده برطرف شده باشد .
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام. امشب نمایش گلن گری گلن راس و دیدم. بسیار تشکر میکنم از تمامی عوامل نمایش که لذت تماشای یه اثر هالیوودی تو برادوی رو برای من وسط تهرون با همون کیفیت مهیا کردن. دستمریزاد. دیدن این نمایش برای من سراسر لذت بود. از موسیقی شروع نمایش گرفته تا دکور، بازی ها و کارگردانی همگی در خدمت متن دیوید ممت قرار گرفته بود تا من در تمام لحظات با لذت و اشتیاق نمایش و دنبال کنم. فرید رحمتی و مهیار اسلامی و به متد اکتینگ میشناسم. در کاراکتر پردازی عالی عمل کرده بودند. نمایش گلن گری به کارگردانی فرید رحمتی، یک سفر عمیق به دنیای پیچیده و پرتنش فروشه که با هوشمندی در پردازش متن و شخصیت‌ها، بیننده رو به چالش‌های اخلاقی و اجتماعی این عرصه دعوت می‌کنه. فرید رحمتی در این اثر، تابلوهای روان‌شناختی شخصیت‌ها رو با دقت بالایی ترسیم کرده، به طوری که هر یک از فروشندگان داستان، نماینده‌ای از نظام‌های اجتماعی و اقتصادی معاصر به‌نظر می‌رسند. بازیگران، با تسلط بر نقش‌های خود، در انتقال لایه‌های مختلف احساسات و کنش‌های انسانی موفق عمل کردند. تعاملات بین شخصیت‌ها، به‌ویژه در لحظات بحران، به خوبی نشان‌دهنده‌ی تضادهای درونی و آرزوهای ناکام اونهاست. من قطعا دوباره به دیدن این اثر خواهم رفت.
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
سینما