در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرانا عیسی پور
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 19:48:28
 

فعال هنری

 ۲۵ فروردین ۱۳۷۷
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
کارگردان و بازیگران این نمایش در نظر داشتند با هماهنگی مدیریت تالار مولوی یک پنل گپ و گفت در خصوص اجرای این نمایش در دو روز پایانی اجرا با حضور بهروز سرو علیشاهی برگزار نمایند که به دلیل اعلام سه روز عزای عمومی این مهم به انجام نرسید .
گروه اجرایی بر این باورند که گفتگو اساس رشد و پیشرفت خواهد بود .
و بر این مهم واقف اند و بر آن صحه میگذارند.
و در ادامه
از تمام عزیزانی که در این شب ها برای اجرای نمایش

" سرگذشت باورنکردنی دن کیشوت، ملانصرالدین، هدهد و دیگران در سرزمین عجایب !"

قدم رنجه فرموده اند و ما را شایسته نگاه و نظر خود دانسته اند، صمیمانه تشکر مینمایم.

قدردان و سپاسدار لطف و محبت شما هستیم.
۱-تماشاگر باید به این درک برسد که نمایش شبیه یک کت نیست که باید با دقت و با توجه به نیازها، شکل، و اندازه ی فعلی خودش دوخته شود. ما نباید در فکر راضی کردن نیاز های معنوی، هیجانی، و نفسانی واقعی خودمان در تئاتر باشیم، بلکه اغلب باید خود را به عنوان مسافرانی ببینیم که از مکان ها و سرزمین هایی خارجی دیدار می‌کنند و علت سفر آن ها یادگیری و سرخوشی است. جایی که در آن بودن در خانه و رسیدگی به نیاز های فردی را نمی یابیم.
#گوته۱۸۰۲
۲-وقتی در پست‌مدرنیسم از نبودن قطعیت حرف می‌زنیم، منظور آن است که اثر هنری ابزاری برای گفتن «چیزی» نیست. چرا که اصلاً «آن چیزی»؛ «آن قطعیت» وجود ندارد که درباره‌اش حرفی بزنیم
مهرانا عیسی پور (mehranaisapour)
درود بر شما.
جمله ای که من نوشته ام و شما از آن استنباط منفی کرده اید متعلق به گوته است . من آن را تماما نقل قول کرده ام .
۰۵ دی ۱۳۹۸
مهرانا عیسی پور (mehranaisapour)
امیدوارم پیکان متن را به سمت خود نچرخانیده باشید. زیرا که این سخن ایشان نه فقط در تئاتر بلکه در باقی هنر ها صادق است و به کارگیری آن نه تنها برای تماشاگر بلکه برای بازیگران و کارگردانان از واجبات نمایش/تئاتر محسوب می‌شود.

ممنون که به تماشای ما نشستید و نظرتان را صادقانه در میان گذاشتید.
۰۵ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
قطعا هنگام دیدن این اجرا با گونه ای از تئاتر مواجه میشویم که حقیقتا برای مخاطب نو هست. منتها صرفا به دلیل نو بودن و دور بودن از شیوه ی معمول نقد های تند و تیز کار چندان جالبی نیست الخصوص فاجعه خواندن آن. تالار مولوی سالنی است مربوط به دانشگاه و برای تئاتر دانشجویی راه اندازی شده است؛ تئاتر دانشگاهی یعنی تجربه های نو. و مخاطب هنگام مواجهه با آن باید تمامی این موضوعات را از نظر بگذراند. سرگذشت باورنکردنی دن کیشوت و.... جز همین گونه از نمایش است که تیم اجرایی در تلاش برای ساختن اتفاق نو در صحنه بوده و طبیعتا منتظر واکنش های تماشاگران عزیز نیز هست.
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
هنرهای تجسمی
سینما

تماس‌ها

imehrana@gmail.com