در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال فاطمه لنکرانی | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 03:12:06
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
اینقدر تلخ است که آدم‌ها، خاطره ها، نزدیکترین نزدیکان را میبلعد و در خود حل می‌کند. اینقدر تلخشان می‌کند که قدرت روبرو شدن با خلافش را هم گاهی ... دیدن ادامه ›› ازشان سلب می‌کند. همراه شدن تبعیض‌های اجتماعی نخ نما و تهوع آور با اییییین همه درد! ممنون برای مرور واقعیتهای موجود که گاهی باید باهاشون روبرو شد که بلکه یادآوریش مرهمی باشه، وگرنه دریغ از کمک.
ممنون از لطف ، نظر و نگاهتان
۰۴ خرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
3 بلیط برای روز جمعه 12/14 ردیف 6 صندلیهای 4و5و6 برای فروش. لطفاً در صورت تمایل با شماره 09123840216 تماس بگیرید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
"از پشت پنجره که نگاه کنی همه چی تکراری و عبثه ولی وسط گود که باشی حس میکنی داری تازه ترین قصه زندگیتو مینویسی..." قصه تمام شر و شورهایی که با دلیل اما نه با استدلال شعله ور شد و هیچگاه به نتیجه ای میخواست نرسید و محکوم به تکرار در نسل بعد است. حمیدرضا آذرنگ همان فراموشی تاریخی ایران است که هیچ یک از فجایع را جدی نگرفت و به مسجد سپه سالار چشم دوخت. کانسپتی بسیار قوی و جذاب که میتونست خیلی جذابتر از اینی که هست به ما منتقل بشه اما نشد. شاید هم اگر برأی ردیف کنار (A) دوره ١٣٣٢ چیزی بیش از نمایشی رادیویی میبود و پرده ای مزاحم ما نبود کمتر سقف را گز میکردیم و از میانه کار به افتخار دستیابی به ارتباط بصری هم نائل نمیشدیم. نمایشی که برای من حالاحالاها جا برای تأمل داره اما لذت نبردم. جا داره خسته نباشید بگم به آقا نوید به تویی که یک تنه لذت این نمایش رو خاموش کرد. بازیهای بالطبع عالی، هر چهار نفر، و ابهامات تمام نشدنی. خسته نباشید :)
"کانسپتی بسیار قوی و جذاب که میتونست خیلی جذابتر از اینی که هست به ما منتقل بشه اما نشد"

خانم لنکرانی با این فرمایش شما موافقم با این توضیح که به نظر بنده به جز ستون و پرده عناصر دیگر نیز در جای خود قرار نداشتند و عوامل دیگری همچون: نورپردازی که نه به کمک فضای نمایش آمد و نه چشم بیننده را هدایت کرد. میزانسن که فراموش کرده بود برای باکس های A و D بلیت فروخته شده و ساکنین باکسهای میانی نیز اکثراً شاهد رژه ای منظم از چپ به راست و بالعکس بودند. نقش آفرینی هایی که مکانیکی و دیکته شده بدون انتقال هیچ حسی گویی مجبورشان کرده باشند بر صحنه حاضر شوند و بهترینشان همان فروشنده بود که اینک آقاجون خطاب میشود. متن که وقتی خود جناب برهانی مرند نویسنده آن بوده و آقای امینی دراماتورژی کرده و باز آقای برهانی برند کارگردانی و به صحنه برده مثل فرزندی که میان مشاجره پدر و مادر به هر گوشه کشیده ... دیدن ادامه ›› شده و حیران گشته هربار چشم می گشود خود را سمتی می یافت و دست آخر با صدور مانیفست خواست هرکس تا پایان چیزی عایدش نشده دست خالی بیرون نرود! و دیگر نواقص که به زعم حقیر در بلاتکلیفی و عدم پختگی اثر نقش بسزایی ایفا نمودند.
روحش شاد مؤذن زاده اردبیلی که اگر نماز اول وقتمان میسر نکرد لااقل خوب می گریاندمان.

بنده نیز تصور می کنم امشب دو سه ایدۀ خوب همچون حافظۀ تاریخی مردمان را در یک نمایش نامطبوع شاهد بودم.
پوزش می طلبم که ذیل مطلب شما زیاده سخن راندم.
۲۱ بهمن ۱۳۹۴
مینا خانم گرامی متشکرم از مشارکت شما
احتمالی که طرح فرمودید قابل بررسی ست و بله امکان دارد در این دست به دست شدن متن، اندیشۀ پشت اثر غامض شده باشد. خوشحال خواهم شد پس از تماشای نمایش نیز دوستان خود را از نقطه نظرات خود بهره مند فرمایید.
و ممنونم اگر تذکری که ذیل مطلب خانم ثانی خطاب به بنده نگاشته اید را بمنظور حفظ پیوستگی مباحث آن تاپیک حذف نمایید. ( با حرکت موس بر روی مطلبی که درج نموده اید گزینه حذف نمایان می شود)
مجدداً سپاسگزارم.
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
با پوزش فراوان ببخشید. انجام شد.
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من بلیت نمایش رو خریدم و دوست داشتم این کار رو هم ببینم، خصوصاً که از کارهایی که گاهاً در فضاهایی غیرمتعارف اجرا شدند تجربه خوبی داشتم همیشه. ساعت شروع رو اعلام کرده بودند ٨ یا به قولی غروب آفتاب که بیانی دلنشین از ٨ است. اما تا به حال مواجه نشده بودم با انتظار اجباری پشت نرده و لب جدول! تا ٨:١٠ منتظر موندم. آمد و شد داخل کاخ همیشه با ون یا پیاده بوده که هر دو به میزان خاص خود زمان بر هستند. یا گروه آماده اجرا نبوده یا ایرادی پیش آمد کرده، نمیدونم، اما با توجه به شرایطی که برای مراجعین در نظر گرفته شده بود، یا در حقیقت هیچ در نظر گرفته نشده بود!، این اهمال و عدم هماهنگی رو درک نکردم. خارج از ادب تلقی میشه حتی. بنابراین لب جدول و پشت نرده! رو ترک کردم و کاش اگر هماهنگی شیوه آمد و شد کاخ سعدآباد برای عوامل دشوار و پیچیده می بود محل اجرا را طوری انتخاب میکردند که از پسش برآمدن با این وضیت مسخره جایگزین نشود. احترام برای تماشاچی همواره حرف اول را زده و میزند. تاخیر چیز غریبی نیست علی لاخصوص در این مکانهای متفرقه. کارهایی که تاخیر هم دارند، حداقل شرایط رو برای انتظار تماشاچیان در نظر گرفته اند، حتی شرایط داشتن تاخیر رو هم ندیدم پس چه رسد به داشتن شرایط دیده شدن
دقیقا همین اتفاق برای ما افتاد و نمایش ٨:٣٠ شروع شد !!!!! ١٥ دقیقه دقیقا کنار جدول ١٥ دقیقه بعدم توی پارکینگ کاخ ایستاده! بعدم که همه رو پیاده بردند سمت صحنه نه ونی نه چیزی... از اجرا هم نگم بهتره که واقعا اول و آخرش مشخص نبود و فقط کل اجرا میدویدند این طرف اون طرف و یه سری تازیخ تکرار میکردند! نمیدونم واقعا ما که ١٠ نفر بودیم هیچی متوجه نشدیم یا همه همین بودند !!! به خر حال به شخصه اصلا پیشنهاد نمیکنم !!! نمیدونم بگم عدم درکش از عمقشه؟!؟ که هیچ عمقی ندیدم ! همه هم آخرش مات و مبهوت باند شدن ! حتی مطمءن نبودیم تموم شده !
۲۶ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید